Deze serie doet me een beetje aan Normal People denken. Hier is het meisje (Keisha) degene die arm is terwijl de jongen (Justin) tot een schatrijk gezin behoort. Ze zijn allebei slim en getalenteerd, worden stapelverliefd op elkaar en de misverstanden hopen zich op.
Klinkt allemaal wat cliché, maar het is echt mooi in beeld gebracht, goed geacteerd en de moeite van het kijken zeker waard. Toffe reeks!
Klinkt allemaal wat cliché, maar het is echt mooi in beeld gebracht, goed geacteerd en de moeite van het kijken zeker waard. Toffe reeks!