FlashFoward is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender ABC. De serie ging in première op 24 september 2009.
De pilot van de serie komt meteen goed binnen bij de kijker. We zien een aantal personen in de hoofdrol, de vaste cast zeg maar, omgeven met enorm veel figuranten. Allemaal verliezen ze voor 2 minuten en 17 seconden het bewustzijn. En tijdens deze black-out krijgen ze een kijkje in de toekomst, het leven zes maanden later. Nadat iedereen weer bij is gekomen, begint de FBI een onderzoek naar de gebeurtenis en probeert wanhopig te achterhalen wat er precies heeft plaatsgevonden. Nauwkeurig worden alle beelden van beveiligingscamera's overal ter wereld bekeken, zoekend naar dát wat er anders is.
Net de eerste drie afleveringen gezien en mijn vrouw en ik zijn geïntrigeerd, smaakt naar meer, vinden we. Hopelijk kan men het niveau van de start bewaren...
Net de eerste 14 afleveringen gekeken. Ik vind het eigenlijk boeiender dan Lost. Bij Lost duurde het een aantal afleveringen voordat ik echt in het verhaal zat, bij FlashForward was ik meteen bij aflevering 1 geboeid. De karakters en acteurs van de hoofdpersonen vond ik bij Lost beter.
Oh ik vind zelf wel echt mooi en interresant en begrijp ik zelf natuurlijk ben ik ICT. Maar jammer dat hij is echt eigenlijk nog niet afgelopen moet nog seizoen 2 komen ivm mark benford zou nog leven ivm clarie zei ik heb hem gevonden dat is het verder verhaal etc maarjah jammer.. en Lost vond ik echt ook gaaf en ingewikkeld dan nu Flashforward maar is enige leuk om te hele wereld blackout krijgt.
ik vind dit een zeer rare serie bij lost wist je teminste hoe en wat er gebeurde hier bij deze serie snap je er helemaal niks van een zeer slappe seizoen finale vind ik trouwens weinig onthullingen bij lost waren er nog meer onthullingen dan bij deze serie ik snap wel dat deze serie gecanselt werd is maar goed ook.