Crossbones

7.2 / 10
43 min
Avontuur
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Crossbones stopt met de piraterij na één seizoen

Niet alleen zijn de laatste twee afleveringen verplaatst maar NBC heeft ook besloten om Crossbones niet te verlengen met een tweede seizoen.

Crossbones zou op vrijdag 1 en 8 augustus de laatste afleveringen hebben. Maar NBC heeft vandaag besloten om die afleveringen te verplaatsen naar zaterdag 2 augustus. En later op de dag heeft NBC de serie gecanceld, er komt na tien afleveringen dus een eind aan de piraterij van John Malkovich en consorten.

Crossbones verhaalde over het leven van Edward Teach, beter bekend als Blackbeard the Pirate. Blackbeard werd vertolkt door Malkovich. Andere castleden waren; Yasmine Al Massri, Richard Coyle, Claire Foy, David Hoflin, Tracy Ifeachor en Chris Perfetti.

Het is de vraag of het eerste seizoen bevredigend wordt afgerond of dat het eindigt met een cliffhanger. Maar wat het einde ook zal zijn, slechte kijkcijfers hebben de piraten de das omgedaan.

Wat denk jij, is het terecht dat Crossbones is gecanceld of had je liever een tweede seizoen gehad?
Vorige aflevering
Blackbeard
Blackbeard
01x09
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (10)

avatar_antimidant
27 jul 2014 14:08 -
Doordat de acteur uit Coupling (speelt dr. Low) meedeed ben ik blijven kijken.
Tijdens de laatst bekeken aflevering heb ik me behoorlijk lopen ergeren aan de slechte verhaallijn en het nog slechtere acteurwerk. Malkovich lag heel de aflevering met een gat in zijn kop herstellend op bed en dan blijkt dat het enige goed acteerwerk de afgelopen afleveringen alleen van hem afkwam. Ik heb vrede met het niet voortzetten van de serie voor een tweede seizoen.
Reageer
avatar_Javelin
27 jul 2014 16:17 -
Ik heb de eerste afleveringen gekeken en daarna is deze ook een beetje blijven liggen bij mij. Het verbaast me dus niks dat dit gecanceled wordt. Er gebeurt wat mij betreft ook gewoon te weinig en de verhaallijn lijkt echt gigantisch op het eerder uitgebrachte Black Sails van dit seizoen. Vooral in de eerste aflevering kun je ze bijna naast elkaar houden voor exact hetzelfde. Hoe dan ook, ik mis er denk ik niets aan.
Reageer
avatar_KoNijn
28 jul 2014 15:43 -
De verhaallijn van Black Sails is beter, interessantere plot, meer entertaining, het is geen verrassing dat deze serie gecanceld is..
Reageer
avatar_ThomasNL92
29 jul 2014 17:17 -
Het zat er aan te komen. Het was ok om te zien, maar het was geen topper.
Reageer
avatar_thales
30 jul 2014 16:11 -
Echt jammer, ik vond dit echt een supergoede serie. Met name de dialogen vond ik erg sterk. DIt laatste zie je niet vaak hoor in series of in films. Ik baal er van, want ik vond dit echt een topserie. Black Sails was in mijn ogen duidelijk de minderen serie van de 2.
Reageer
John Doe
Barry (gast)
07 aug 2014 14:41 -
Een van de beste serie !!! Ik snap niks van....waarom stopen ze...
Reageer
avatar_thales
09 aug 2014 23:44 -
Te lage kijkcijfers barry, ik snap er ook echt niets van. Dit was ook met happy town, was ook geweldige serie, ook ineens weg. IK baal ervan dat ik goede smaak heb en die americanen niet.
Reageer
John Doe
theone (gast)
24 aug 2014 12:33 -
Ik vond het ook prima!
Reageer
John Doe
Mirjam (gast)
21 nov 2014 11:38 -
Het is een vermakelijke serie. Misschien niet de allerbeste, maar toch jammer dat er geen seizoen 2 komt. Ik vind de serie leuk genoeg om de dvd te kopen als hij uitkomt.
Reageer
avatar_davidisnl
24 mrt 2015 21:58 -
black sails ftw
Reageer