Chuck is een Amerikaanse dramedy serie van de zender NBC. De serie ging in première op 24 september 2007.
Chuck gaat over een "computernerd" die werkt bij een Buy-More winkel. Op een dag ontvangt Chuck een e-mail van een oude vriend die bij de CIA werkte, deze e-mail bevat alle grote geheimen van de wereld, deze geheimen worden ook wel "the intersect" genoemd. Door deze e-mail te openen bevat Chucks brein al deze gegevens. Alle geheime diensten zoals de NSA en de CIA zijn opzoek naar deze intersect, met alle gevolgen van dien.
Meesterlijke serie.
Ben aan seizoen 4 begonnen. Vindt het nog steeds geweldig hoe elke aflevering weet te eindigen met een gevoel dat ik niet kan wachten op de volgende.
Ook hoe de hoofdpersonen veranderen gedurende de serie geeft steeds nieuwe mogelijkheden die ze goed hebben gebruikt.
Jammer dat ik hierna nog maar 1 seizoen heb.
Vandaag de laatste 3 afleveringen gezien van deze serie, Chuck is een serie met een zeer goede mix tussen actie, spanning en humor! Heb erg genoten van de 5 seizoenen alleen het einde vond ik minder... Past niet echt bij de serie waar alles normaal goed afloopt
fantastische serie begin gewoon met kijken vanaf seizoen 1.
seizoen 1 is puur om in te komen in de serie daarna bij begin van seizoen 2 ben je sireus zo verslaafd aan de serie dat je hem koste wat het kost wil afzien
De Buymore scene's zijn puur voor de humor soms wat to much maar ondanks dat ga je toch stuk van het lachen in bijna elke aflevering en ben je zo benieuwd wat telkens komen gaat
alle 5 seizoenen gezien in iets meer als 10 dagen en na dit kan ik alleen maar zeggen waar blijft ooit seizoen 6
Topserie die eigelijk niet bekend is in nederland en het is zo jammer dat ze af en toe wat uitzenden op comedycentral want wie kijkt daar nou naar.
Ik had enkel nog maar tot seizoen 4 gekeken omdat ik vrij veel negatieve reacties had gelezen over het vijfde seizoen.. Echter, deze maand besloot ik om toch verder te kijken en heb er zeker geen spijt van! Hopelijk komt er ooit tóch nog een seizoen 6.. you never know!
Ben aan seizoen 4 begonnen. Vindt het nog steeds geweldig hoe elke aflevering weet te eindigen met een gevoel dat ik niet kan wachten op de volgende.
Ook hoe de hoofdpersonen veranderen gedurende de serie geeft steeds nieuwe mogelijkheden die ze goed hebben gebruikt.
Jammer dat ik hierna nog maar 1 seizoen heb.