Chief of War is een Amerikaanse dramaserie van de zender Apple TV+. De serie ging in première op 31 juli 2025.
Met de vier koninkrijken van Hawaï verwikkeld in oorlog gaat machtige strijder Kaʻiana op een missie om zijn volk te verenigen, terwijl er een groot gevaar op de loer ligt.
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind de serie tot nu toe nog niet echt op stoom komen. Beetje saai zelfs.
En dit zou "de nieuwe GoT" moeten zijn? Maar ach, dat wordt tegenwoordig al heel snel geroepen.
Ik ga hem wel afkijken, maar ben toch een klein beetje teleurgesteld.
Nee, ik stop ermee. Het is in één woord: saai. Politiek in onverstaanbare taal. Mannen die stoer lopen te doen in hun bijna blote bips met smurfenmutsen op. En elke aflevering denk je "zal er nu dan echt wat gaan gebeuren?" en elke aflevering is het antwoord: "Nee".
Het verhaal grijpt me niet en boeit me niet. De nieuwe GoT. Nou, niet echt.
Begrijp me goed, ik gun het Jason Momoa van harte dat hij zijn passieproject mocht gaan uitvoeren bij Apple TV. Het is alleen jammer dat hij het zo saai heeft gemaakt.
En dit zou "de nieuwe GoT" moeten zijn? Maar ach, dat wordt tegenwoordig al heel snel geroepen.
Ik ga hem wel afkijken, maar ben toch een klein beetje teleurgesteld.
Het verhaal grijpt me niet en boeit me niet. De nieuwe GoT. Nou, niet echt.
Begrijp me goed, ik gun het Jason Momoa van harte dat hij zijn passieproject mocht gaan uitvoeren bij Apple TV. Het is alleen jammer dat hij het zo saai heeft gemaakt.