Breaking Bad is een Amerikaanse misdaadserie van de zender AMC. De serie ging in première op 20 januari 2008.
Chemieleraar Walter White heeft een hectische privéleven. Alles verandert wanneer er vastgesteld wordt dat Walter longkanker heeft. Met nog maar een paar jaar te leven krijgt hij hulp van één van zijn chemiestudenten om methamfetamines te maken en te verkopen. Niets zal Walter nog stoppen om ervoor te zorgen dat zijn gezin het goed heeft als hij er niet meer is.
Net laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Ik moet zeggen - veel drama en weinig actie in dit seizoen. Het kwam laat op gang. Maar de serie blijft iets "eigens" hebben.. iets wat ik bij andere series nog niet heb gezien. Wel vind ik dat ze nu mogen stoppen voordat het weer teveel uitgemolken wordt. (zo jammer altijd)
Ik heb een vraagje.. Ik moet seizoen 3 van breaking bad hebben (GEEN UK IMPORT) maar het is volgens mij nog nergens te verkrijgen. Ik wil het niet downloaden.. heeft iemand een idee waar en wanneer seizoen 3 van breaking bad te koop is??
Deze serie is meesterlijk. Script en camera werk zijn van hoog niveau. Moraal van het verhaal blijft toch wel dat bepaalde beslissingen zeer grote gevolgen kunnen hebben ;) Al staat men niet altijd stil bij de impact.
voor de 'maagden' onder ons: A.s. woensdag 23 mei start op België Ketnet BB seizoen 1, afl. 1 (pilot) om 20.40 uur. En natuurlijk ook voor de liefhebbers die het allemaal nogmaals willen zien.
Wil ook graag weten wanneer op NL tv seizoen 3 begint.
Seizoen 4 gisteren afgekeken. Ik kwam er amper doorheen maar de laatste 3/4 afleveringen, weer genoeg actie!. Dat maakt de serie weer gruwelijk goed, het verhaal blijft geniaal.
Gisteren laatste aflevering van seizoen 2 bekeken. Blijft toch een van favoriete series. Nu als een speer beginnen met seizoen 3. Om daarna te starten met seizoen 4, die vanaf juli bij Film1 series wordt uitgezonden.