The Newsroom

Drama
Volg deze serie
Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Seizoen 1, Aflevering 7

5/1

Aan het verjaardagspartijtje van de redactie van News Night komt abrupt een einde wanneer het nieuws de ronde doet dat de President een toespraak zal houden over een zaak van nationaal belang. Charlie wordt gecontacteerd door een anonieme bron die hem exclusieve details bezorgt over een verhaal met nationale implicaties dat binnenkort de ronde zal doen. Wanneer het nieuws bekend raakt dat de President diezelfde avond nog een toespraak zal houden, besluit de staf van 2.0 om hun verjaardagspartijtje te laten voor wat het is en zich, druk speculerend over de mogelijke gebeurtenissen, naar de redactie te reppen.
Gastrollen:
Adina PorterSalli Richardson-WhitfieldDavid Harbour(Vic), Chris ChalkChristina KirkTerry CrewsNatalie MoralesKelen ColemanWynn EverettStephen HendersonMargaret Judson
Auteur:
Regisseur:
Joshua Marston
Uitgezonden op:
5 augustus 2012, 22:00
Reacties (0)
Er zijn nog geen reacties geplaatst