Perdiendo el juicio is een Spaanse dramaserie van de zender Atresplayer. De serie ging in première op 23 maart 2025.
Amanda, een gerenommeerd advocate, krijgt tijdens een cruciale rechtszaak een ernstige opvlamming van haar dwangstoornis. Vanaf dat moment begint haar carrière af te brokkelen en wordt ze gedwongen een baan aan te nemen bij een aftands advocatenkantoor dat totaal niet aan haar verwachtingen voldoet.