Homeland is een Amerikaanse misdaadserie van de zender Showtime. Homeland ging in première op 2 oktober 2011.
Homeland gaat over een CIA agente die ervan overtuigd is dat de recent geredde oorlogsgevangene Nicholas Brody in werkelijkheid in contact staat met Al Qaida om een aanslag op Amerikaans grondgebied uit te voeren.
ben nu aan seizoen 3 begonnen. maar ben dat zelfde genozel over de zelfde personen wel zat.
krijg gewoon bijna zo soapserie gevoel. hoop dat het seizoen een betere wending krijgt.
In mijn opinie was seizoen drie een beetje een tegenvaller. De finale was nog best goed in vergelijking met het begin van het seizoen. Seizoen vier daarentegen is weer een stap in de goede richting.
Iemand die seizoen 7 heeft gezien? Ik was er laatst aan begonnen, maar het wist me niet te boeien. Kwam niet in het verhaal. En het is ook alweer een tijd geleden dat ik seizoen 6 heb gezien.
Deze serie over de spionnenwereld tussen Rusland, VS en vooral het Midden Oosten is van een hoog kaliber.
Er wordt zeer goed en geloofwaardig geacteerd.
En de verhalen zitten steeds goed in elkaar en is ook meestal niet standaard.
Ga ervoor zitten en geniet ervan vooral als je van het genre houdt.
krijg gewoon bijna zo soapserie gevoel. hoop dat het seizoen een betere wending krijgt.