Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tiende van Tijl/Hart & Ziel

24-11-2019 19:39

Thanks voor de info. Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys en after expeditie Robinson hebben een update nodig.

Quote
Roeman - 23-11-2019 14:58
QuoteLange - 20-11-2019 14:21Daarnaast is het zo dat de afleveringen titels alleen in het engels worden opgehaald. Dit moet ik nog een keer maken dat die ook andere talen op kan halen, maar dat is tot nu toe nog niet het geval. Dus als de titels als Nederlands zijn toegevoegd in thetvdb, worden deze nog niet opgehaald.

Zoals Jos al zei. Dat betekend dat ik het voorlopig handmatig moet updaten en je dus even een bericht moet sturen als dat nodig is voor een bepaalde serie of series.

24-11-2019 20:28

sterke verhalen, Toms Ierland, maestro, maestro aftertalk en max minicollege

Quote
Hattrickmaster - 24-11-2019 19:39
Thanks voor de info. Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys en after expeditie Robinson hebben een update nodig.

QuoteRoeman - 23-11-2019 14:58QuoteLange - 20-11-2019 14:21Daarnaast is het zo dat de afleveringen titels alleen in het engels worden opgehaald. Dit moet ik nog een keer maken dat die ook andere talen op kan halen, maar dat is tot nu toe nog niet het geval. Dus als de titels als Nederlands zijn toegevoegd in thetvdb, worden deze nog niet opgehaald.

Zoals Jos al zei. Dat betekend dat ik het voorlopig handmatig moet updaten en je dus even een bericht moet sturen als dat nodig is voor een bepaalde serie of series.

25-11-2019 09:07

Quote
Hattrickmaster - 24-11-2019 20:28
sterke verhalen, Toms Ierland, maestro, maestro aftertalk en max minicollege


Deze programma's zijn volgens mij al up to date. Als het niet in TVDb staat kan het ook niet op MijnSerie komen.

25-11-2019 09:47

Heel gek. Want de aflevering van bijvoorbeeld maestro aftertalk staat niet in mijn lijst en staat wel op thetvdb. Net als de series die ik in mijn eerdere bericht van zondag gezet heb. Ziggo sport rondo is ook gewijzigd en staat er ook niet


Quote
Roeman - 25-11-2019 09:07
QuoteHattrickmaster - 24-11-2019 20:28sterke verhalen, Toms Ierland, maestro, maestro aftertalk en max minicollege

Deze programma's zijn volgens mij al up to date. Als het niet in TVDb staat kan het ook niet op MijnSerie komen.

25-11-2019 09:53

Quote
Hattrickmaster - 25-11-2019 09:47
Heel gek. Want de aflevering van bijvoorbeeld maestro aftertalk staat niet in mijn lijst en staat wel op thetvdb. Net als de series die ik in mijn eerdere bericht van zondag gezet heb. Ziggo sport rondo is ook gewijzigd en staat er ook niet


QuoteRoeman - 25-11-2019 09:07QuoteHattrickmaster - 24-11-2019 20:28sterke verhalen, Toms Ierland, maestro, maestro aftertalk en max minicollege


Ik heb alles nog eens extra handmatig een update gegeven. Hopelijk is het zo wel goed.

25-11-2019 10:51

Ik denk echt dat er weer iets mis is gegaan tussen thetvdb en mijnserie. Want alle wijzigingen van de boven genoemde series

Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys en after expeditie Robinson, maestro, maestro aftertalk en max minicollege en ziggosport rondo

Staan er nog niet op. Van sommige series zijn ze wel doorgekomen.

Quote
Roeman - 25-11-2019 09:53
QuoteHattrickmaster - 25-11-2019 09:47Heel gek. Want de aflevering van bijvoorbeeld maestro aftertalk staat niet in mijn lijst en staat wel op thetvdb. Net als de series die ik in mijn eerdere bericht van zondag gezet heb. Ziggo sport rondo is ook gewijzigd en staat er ook niet


QuoteRoeman - 25-11-2019 09:07QuoteHattrickmaster - 24-11-2019 20:28sterke verhalen, Toms Ierland, maestro, maestro aftertalk en max minicollege

Ik heb alles nog eens extra handmatig een update gegeven. Hopelijk is het zo wel goed.

25-11-2019 11:56

Quote
Hattrickmaster - 25-11-2019 10:51
Ik denk echt dat er weer iets mis is gegaan tussen thetvdb en mijnserie. Want alle wijzigingen van de boven genoemde series

Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys en after expeditie Robinson, maestro, maestro aftertalk en max minicollege en ziggosport rondo

Staan er nog niet op. Van sommige series zijn ze wel doorgekomen.


Het spijt me, maar meer kan ik niet doen. Ik zal het aan Jos doorgeven.

25-11-2019 12:33

De api van thetvdb heeft een caching van iets meer dan 1 dag. Dus het duurt sowieso langer voordat mijnserie de wijzigingen heeft verwerkt. De dingen die met de hand zijn gedaan, hoeven dus niet de nieuwste wijzigingen hebben gehad omdat het dus een dag gecached wordt aan de kant van thetvdb.

Daarnaast heb ik het script aangepast zodat de steeds de wijzigingen controleert van de afgelopen 3 dagen. Dus heb gewoon wat geduld :-)

25-11-2019 13:14

Oké. Prima. Ik zal zeker 3 dagen wachten. Hopen dat het dan wel allemaal is doorgekomen.

Quote
Lange - 25-11-2019 12:33
De api van thetvdb heeft een caching van iets meer dan 1 dag. Dus het duurt sowieso langer voordat mijnserie de wijzigingen heeft verwerkt. De dingen die met de hand zijn gedaan, hoeven dus niet de nieuwste wijzigingen hebben gehad omdat het dus een dag gecached wordt aan de kant van thetvdb.

Daarnaast heb ik het script aangepast zodat de steeds de wijzigingen controleert van de afgelopen 3 dagen. Dus heb gewoon wat geduld :-)

26-11-2019 13:59

Ik snap dat het even kan duren. Normaal gesproken stonden wijzigingen binnen 12 uur op mijnserie. Maar nu komen wijzigingen die op zaterdag zijn doorgevoerd nog steeds niet op de website. Het gaat dan om voetbal takkies, bet-boys, wintersquad, veronica Inside.

Ook wijzigingen die op zondag zijn doorgevoerd zoals Ziggosport rondo, after expeditie Robinson, café Hendriks en gene en eilandpraat zijn nog niet doorgekomen.

Vandaag heb ik wijzigingen gemaakt bij RTL7 darts bullseye en de grote ik verwacht dat deze nog niet zichtbaar zijn.

Het is geen kritiek ofzo. Maar het is natuurlijk voor iedereen onhandig als het niet vanzelf erop komt de wijzigingen.

Quote
Lange - 25-11-2019 12:33
De api van thetvdb heeft een caching van iets meer dan 1 dag. Dus het duurt sowieso langer voordat mijnserie de wijzigingen heeft verwerkt. De dingen die met de hand zijn gedaan, hoeven dus niet de nieuwste wijzigingen hebben gehad omdat het dus een dag gecached wordt aan de kant van thetvdb.

Daarnaast heb ik het script aangepast zodat de steeds de wijzigingen controleert van de afgelopen 3 dagen. Dus heb gewoon wat geduld :-)

26-11-2019 17:51

Quote
Hattrickmaster - 26-11-2019 13:59
Ik snap dat het even kan duren. Normaal gesproken stonden wijzigingen binnen 12 uur op mijnserie. Maar nu komen wijzigingen die op zaterdag zijn doorgevoerd nog steeds niet op de website. Het gaat dan om voetbal takkies, bet-boys, wintersquad, veronica Inside.

Ook wijzigingen die op zondag zijn doorgevoerd zoals Ziggosport rondo, after expeditie Robinson, café Hendriks en gene en eilandpraat zijn nog niet doorgekomen.

Vandaag heb ik wijzigingen gemaakt bij RTL7 darts bullseye en de grote ik verwacht dat deze nog niet zichtbaar zijn.

Het is geen kritiek ofzo. Maar het is natuurlijk voor iedereen onhandig als het niet vanzelf erop komt de wijzigingen.

QuoteLange - 25-11-2019 12:33De api van thetvdb heeft een caching van iets meer dan 1 dag. Dus het duurt sowieso langer voordat mijnserie de wijzigingen heeft verwerkt. De dingen die met de hand zijn gedaan, hoeven dus niet de nieuwste wijzigingen hebben gehad omdat het dus een dag gecached wordt aan de kant van thetvdb.

Daarnaast heb ik het script aangepast zodat de steeds de wijzigingen controleert van de afgelopen 3 dagen. Dus heb gewoon wat geduld :-)


Zoals Jos heeft gezegd ligt het probleem feitelijk niet bij MijnSerie maar bij TVDb. Helaas is dit zo en daar kunnen wij van MijnSerie verder weinig aan doen. Behalve wat aanpassingen doen en dat hebben we gedaan. We doen, met heel veel vrijwilligers, onze uiterste best om alles zo goed mogelijk en snel mogelijk na te kijken en goed te keuren, maar helaas is het verder uit onze handen.

26-11-2019 19:18

Ik verwijt jullie helemaal niks. Maar dacht geef het wel door. Zeker omdat jullie vrijwilligers zijn.

Maar vind het wel raar (niet van jullie) dat sommige series wel doorkomen en sommige ineens niet meer (tijd vrijdag kwam alles na een update van jullie wel door).

Quote
Roeman - 26-11-2019 17:51
QuoteHattrickmaster - 26-11-2019 13:59Ik snap dat het even kan duren. Normaal gesproken stonden wijzigingen binnen 12 uur op mijnserie. Maar nu komen wijzigingen die op zaterdag zijn doorgevoerd nog steeds niet op de website. Het gaat dan om voetbal takkies, bet-boys, wintersquad, veronica Inside.

Ook wijzigingen die op zondag zijn doorgevoerd zoals Ziggosport rondo, after expeditie Robinson, café Hendriks en gene en eilandpraat zijn nog niet doorgekomen.

Vandaag heb ik wijzigingen gemaakt bij RTL7 darts bullseye en de grote ik verwacht dat deze nog niet zichtbaar zijn.

Het is geen kritiek ofzo. Maar het is natuurlijk voor iedereen onhandig als het niet vanzelf erop komt de wijzigingen.

QuoteLange - 25-11-2019 12:33De api van thetvdb heeft een caching van iets meer dan 1 dag. Dus het duurt sowieso langer voordat mijnserie de wijzigingen heeft verwerkt. De dingen die met de hand zijn gedaan, hoeven dus niet de nieuwste wijzigingen hebben gehad omdat het dus een dag gecached wordt aan de kant van thetvdb.

Daarnaast heb ik het script aangepast zodat de steeds de wijzigingen controleert van de afgelopen 3 dagen. Dus heb gewoon wat geduld :-)

Zoals Jos heeft gezegd ligt het probleem feitelijk niet bij MijnSerie maar bij TVDb. Helaas is dit zo en daar kunnen wij van MijnSerie verder weinig aan doen. Behalve wat aanpassingen doen en dat hebben we gedaan. We doen, met heel veel vrijwilligers, onze uiterste best om alles zo goed mogelijk en snel mogelijk na te kijken en goed te keuren, maar helaas is het verder uit onze handen.

27-11-2019 18:32

Even een vraag staan er een update klaar voor ik durf het bijna niet te vragen, veronica inside, bet-boys, rtl7darts bullseye en de grote? Dan weet ik dat ik moet wachten totdat het weer door komt of dat het vanavond of morgen zichtbaar is

27-11-2019 18:56

Quote
Hattrickmaster - 27-11-2019 18:32
Even een vraag staan er een update klaar voor ik durf het bijna niet te vragen, veronica inside, bet-boys, rtl7darts bullseye en de grote? Dan weet ik dat ik moet wachten totdat het weer door komt of dat het vanavond of morgen zichtbaar is


Je zal minstens 72 uur moeten wachten om te zien of het echt doorkomt.
Maar ik heb al de bovenstaande series even nagekeken en alles wat op TVDb staat staat op de website. Althans bij mij, dus ik zou niet weten wat er verder te updaten valt?

27-11-2019 19:27

Oké thanks. Ik zie dat van deze series inderdaad bijna alles is doorgekomen. Alleen ik durf het staat er bij mij nog niet. Maar dat kan natuurlijk even duren voordat het goed is door komt. Zeker als er een update is geweest.

Quote
Roeman - 27-11-2019 18:56
QuoteHattrickmaster - 27-11-2019 18:32Even een vraag staan er een update klaar voor ik durf het bijna niet te vragen, veronica inside, bet-boys, rtl7darts bullseye en de grote? Dan weet ik dat ik moet wachten totdat het weer door komt of dat het vanavond of morgen zichtbaar is

Je zal minstens 72 uur moeten wachten om te zien of het echt doorkomt.
Maar ik heb al de bovenstaande series even nagekeken en alles wat op TVDb staat staat op de website. Althans bij mij, dus ik zou niet weten wat er verder te updaten valt?

28-11-2019 20:43

Voor sommige series duurt het zelfs langer dan 3 dagen voordat het op mijnserie staat. Studio voetbal, de winter Squad, after expeditie, maestro, zondag met lubach, ik durf het bijna niet te vragen, voetbal takkies, café Hendriks en Genee en gudo graaft.

Sorry dat ik zoveel een bericht stuur. Maar ik wil graag mijn lijst wel up to date houden en denk dat jullie dat ook willen.

28-11-2019 22:23

Denk dat je eens moet gaan vragen bij tvdb. Hier kunnen ze niks anders dan de serie een update geven en dan doen ze dan ook. Ligt volgens mij aan de API van tvdb, dus ga hun eens vragen.

Bovendien lijk je mij ook niet de meest geduldige persoon. Regelmatig geeft Roman aan 72 uur te wachten, maar de volgende dag komt er dan al weer een bericht van jou dat niks doorkomt. Je weet toch wel dat 72 uur drie dagen is?

29-11-2019 07:06

Natuurlijk maar als ik iets zondag gewijzigd heb en maandag is die geüpdatet dan is donderdagavond 72 uur en als ze er dan niet op staan.

Quote
H3nDri3 - 28-11-2019 22:23
Denk dat je eens moet gaan vragen bij tvdb. Hier kunnen ze niks anders dan de serie een update geven en dan doen ze dan ook. Ligt volgens mij aan de API van tvdb, dus ga hun eens vragen.

Bovendien lijk je mij ook niet de meest geduldige persoon. Regelmatig geeft Roman aan 72 uur te wachten, maar de volgende dag komt er dan al weer een bericht van jou dat niks doorkomt. Je weet toch wel dat 72 uur drie dagen is?

29-11-2019 10:42

Heb contact opgenomen met thetvdb. Misschien kunnen die helpen.

Ik snap dat jullie er ook niks aan kunnen doen. Maar als mijnserie niet up-to-date is dan is dat voor jullie toch ook niet goed

29-11-2019 11:13

ik heb vanmorgen nog een probleem opgelost. De caching van thetvdb is momenteel niet goed en blijft soms wel 3 dagen staan. Dit heb ik opgelost door elke keer een nieuwe , onbestaande aanvraag te doen. Er is dan geen cache aanwezig waardoor we de laatste update binnenkrijgen. Dit is natuurlijk niet de perfecte fix en hopelijk lost thetvdb dit binnenkort op. Maar voor nu worden in ieder geval weer de laatste updates binnengehaald :-)

29-11-2019 11:21

Oké bedankt. Ik zal wel even afwachten dan. Bedankt voor de info

Quote
Lange - 29-11-2019 11:13
ik heb vanmorgen nog een probleem opgelost. De caching van thetvdb is momenteel niet goed en blijft soms wel 3 dagen staan. Dit heb ik opgelost door elke keer een nieuwe , onbestaande aanvraag te doen. Er is dan geen cache aanwezig waardoor we de laatste update binnenkrijgen. Dit is natuurlijk niet de perfecte fix en hopelijk lost thetvdb dit binnenkort op. Maar voor nu worden in ieder geval weer de laatste updates binnengehaald :-)

02-12-2019 13:07

Hoi,

We zijn nu een aantal dagen verder, maar nog steeds komen wijzigingen van Nederlandse series niet door op mijnserie.

Het gaat om: Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys, after expeditie Robinson, maestro, maestro aftertalk, café Hendriks en gene, studio voetbal, Gudo graaft, Toms Ierland, ik durf het bijna niet te vragen, het geheime dagboek van Hendrik groen en zondag met lubach.

02-12-2019 14:15

Quote
Hattrickmaster - 02-12-2019 13:07
Hoi,

We zijn nu een aantal dagen verder, maar nog steeds komen wijzigingen van Nederlandse series niet door op mijnserie.

Het gaat om: Veronicainside, voetbal talkies, wintersquad, bet-boys, after expeditie Robinson, maestro, maestro aftertalk, café Hendriks en gene, studio voetbal, Gudo graaft, Toms Ierland, ik durf het bijna niet te vragen, het geheime dagboek van Hendrik groen en zondag met lubach.


Ik heb nu alles handmatig een update gegeven, maar de meeste waren al up-to-date. Wellicht is het handig om eens ctrl-f5 te doen per serie en seizoen. Want op mijn computer staan gewoon alle afleveringen die in het database staan. Behalve Bet-boys en Voetbal Takkies was bij mij alles compleet.

02-12-2019 14:46

De series hebben een update gehad, daarnaast krijgen alle lopende series een update vandaag / morgen. Er zit namelijk nog steeds een fout in de thetvdb, zie https://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?f=17&t=60229 hierdoor komen de updates niet goed door. Hopelijk hebben dit snel opgelost, maar tot die tijd zal ik 1x per week alle series een update geven.

02-12-2019 15:18

Oké. Dus zolang het niet is opgelost komt er op maandag of dinsdag een handmatige update. Dan zou het er moeten komen. Oké duidelijk. Dan weet ik dat ik voor wijzigingen die deze week plaats vinden moet wachten tot maandag en als het eerder os opgelost zie ik het natuurlijk vanzelf. Thanks voor de info

Quote
Lange - 02-12-2019 14:46
De series hebben een update gehad, daarnaast krijgen alle lopende series een update vandaag / morgen. Er zit namelijk nog steeds een fout in de thetvdb, zie https://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?f=17&t=60229 hierdoor komen de updates niet goed door. Hopelijk hebben dit snel opgelost, maar tot die tijd zal ik 1x per week alle series een update geven.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.