Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tiende van Tijl/Hart & Ziel

12-12-2018 08:45

Waarom is the roast (nl) van comrdy centraal verdwenen van de site? Je kan het niet meer openen en de volgende aflevering staat niet in mijn tv gids

12-12-2018 09:42

Omdat The Roast geen serie is. Het heeft slechts 1 aflevering per jaar en dat is geen serie en ook geen programma, en daarom is deze verwijderd.

Ik dacht dat The Roast uit NL meerdere afleveringen zou gaan krijgen achter elkaar en daarom was deze goedgekeurd. Maar dat was incorrect. Een dergelijk televisiegebeuren (evenement) dat 1 x per jaar wordt uitgezonden hoort niet op MijnSerie thuis.

We nemen ook geen televisiefilms of prijsuitreikingen mee in de database, juist om die reden.

12-12-2018 10:10

Prima. Al kan je betwisten of het geen serie is. Maar dat terzijde.

Maar bijvoorbeeld the passion wordt wel geaccepteerd. Want die komt ook maar 1x per jaar en is ook dan dus geen serie.

Wordt dan dus alles verwijderd als er minder dan een aantal afleveringen per jaar komen?

12-12-2018 10:17

Ja, eigenlijk wel, slechts 1 event per jaar is geen serie noch een programma. The Passion hoort ook idd niet op MijnSerie thuis.

12-12-2018 10:18

Staat er wel nig steeds op. Bedankt voor ee informatie in ieder geval ????

12-12-2018 10:34

The Passion zal morgen worden verwijderd net al Sint en de Leeuw.

12-12-2018 11:23

Oké bedankt voor de informatie

13-12-2018 17:14

Mag ik vragen waarom comedy central roasts niet wordt geaccepteerd. Snap dat the roast of niet meer geaccepteerd wordt doordat het geen serie is. Maar comedy central roasts is dat wel.

13-12-2018 17:34

Welke bedoel je dan? Zie geen aanvragen staan die niet zijn geaccepteerd.
Het kan soms even duren voordat iets goedgekeurd wordt. MijnSerie werkt het grootste gedeelte met vrijwilligers en die moeten wel tijd hebben. Geef een nieuwe aanvraag dan ook zeker 24 uur voordat je aan de bel trekt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.