Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tiende van Tijl/Hart & Ziel

17-10-2020 09:56

Quote
Hattrickmaster - 17-10-2020 08:17
Hoi, er staan veel meer afleveringen van wie is de mol op mijnserie dan op thetvdb staat. Denk dat iemand wwwr bezig is geweest.


Ik heb het weer aangepast en ik heb het programma een lock gegeven, mochten er wijzigingen zijn laat het weten dat kan ik het programma een update geven. Maar het kan in ieder geval nu niet meer automatisch wijzigen.

21-10-2020 09:14

Hoi,

Ik heb een vraag. Ik heb gisteren geprobeerd om de podcast van Ruben tijl en Ruben toe te voegen. Dit is geweigerd omdat het een podcast is. Ik snap dat wel maar heb wel een vraag. Ik heb het toch willen toevoegen omdat dit een YouTube filmpje was. Iedere keer komt dit ook op YouTube. Is dit een reden om het alsnog toe te voegen of zeggen jullie dit is en blijft een podcast?

Het is geen kritiek of zo maar ben echt benieuwd.

Alvast bedankt

21-10-2020 09:41

Quote
Hattrickmaster - 21-10-2020 09:14
Hoi,

Ik heb een vraag. Ik heb gisteren geprobeerd om de podcast van Ruben tijl en Ruben toe te voegen. Dit is geweigerd omdat het een podcast is. Ik snap dat wel maar heb wel een vraag. Ik heb het toch willen toevoegen omdat dit een YouTube filmpje was. Iedere keer komt dit ook op YouTube. Is dit een reden om het alsnog toe te voegen of zeggen jullie dit is en blijft een podcast?

Het is geen kritiek of zo maar ben echt benieuwd.

Alvast bedankt


Het is en blijft een podcast en die horen niet thuis op MijnSerie.

21-10-2020 09:57

Oké duidelijk.

Bedankt voor de informatie

Quote
Roeman - 21-10-2020 09:41
QuoteHattrickmaster - 21-10-2020 09:14Hoi,

Ik heb een vraag. Ik heb gisteren geprobeerd om de podcast van Ruben tijl en Ruben toe te voegen. Dit is geweigerd omdat het een podcast is. Ik snap dat wel maar heb wel een vraag. Ik heb het toch willen toevoegen omdat dit een YouTube filmpje was. Iedere keer komt dit ook op YouTube. Is dit een reden om het alsnog toe te voegen of zeggen jullie dit is en blijft een podcast?

Het is geen kritiek of zo maar ben echt benieuwd.

Alvast bedankt

Het is en blijft een podcast en die horen niet thuis op MijnSerie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.