Falling Skies is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender TNT. De serie ging in première op 19 juni 2011.
Falling Skies begint met de nasleep van een grote aanval van buitenaardse wezens die bij de aanval de wereld op aarde grotendeels verwoesten. 6 maanden na de aanval bundelen een paar overlevenden hun krachten samen om de mensheid te redden en terug te vechten.
Ik volgde je, Gumstarr. Totdat je zei dat het hele oeuvre van R. Kelly slecht was. Zijn huidige werk, oké, maar hele oeuvre, haha: ben jezelf uit de sky gevallen?
Ben het (bijna) helemaal eens met Marthyn.
De aliens in robotpak zien er inderdaad wat CGI-ig uit, maar de "real-life" aliens zijn best realistisch vind ik.
Ik heb niet vaak dat ik direct in een verhaal getrokken wordt, maar op één of andere manier boeit het me zo dat ik het elke keer weer jammer vindt dat de aflevering is afgelopen en ik weer een week moet wachten...
Zeker een aanradertje wat mij betreft!
Ik keek amper naar de eerste afleveringen, het was erg saai. Omdat ik van het genre hou, voeg ik het toe aan "Those I Take a Break" in de hoop dat ik er ooit mee verder ga.