Ondanks dat het niveau van de serie tijdens het tweede seizoen erg hoog bleef, vond ik het toch minder sterk dan de eerste serie. De zaak rond Lee Ashworth was toch minder boeiend dan de zaak rond Danny Latimer, en de serie verloor regelmatig de focus rond deze zaak. De verhaallijn rond de rechtszaak was wel erg sterk en beide zaken kregen een prima einde.
Had even een serie nodig voor tussendoor... En klikte op deze op Netflix. En daarna heb ik 8 keer 45 minuten aan de buis gekluisterd gezeten. Eigenlijk in alle opzichten goed en sterk. Twee keer een momentje gehad van "huh?" En dat is zeer weinig voor een serie.
Kijk deze!
Ondanks dat het niveau van de serie tijdens het tweede seizoen erg hoog bleef, vond ik het toch minder sterk dan de eerste serie. De zaak rond Lee Ashworth was toch minder boeiend dan de zaak rond Danny Latimer, en de serie verloor regelmatig de focus rond deze zaak. De verhaallijn rond de rechtszaak was wel erg sterk en beide zaken kregen een prima einde.