Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Noorse serie (ca. 2016) met als titelsong Sleepwalking Man

01-02-2022 18:52

Al tijden ben ik op zoek naar een serie die ik een aantal jaren geleden heb gezien en er zeer van genoten.
Niet in de laatste plaats om de titelsong waardoor ik de zanger Sivert Hoyem (nu Black and Gold de titelsong van Occupied) zeer ben gaan waarderen. Ik wil die serie van toen nog wel eens zien, alleen kan ik niet op de naam komen. Hoogst irritant.
Het was een korte titel (6 of 7 letters hooguit), een misdaad/politieke serie over een familie met intriges en een roodharige mannelijke hoofdrol speler.

Bij wie gaat een lichtje branden? Ik hoop het. Bedankt in ieder geval alvast voor het meedenken.

01-02-2022 19:24

Ik had nog nooit van de beste man gehoord maar ben dol op muziektips dus heb ik even wat op youtube rondgekeken en daar zag ik bij de lyrics-video een comment over de serie Aber Bergen. Die serie ken ik ook niet dus misschien heb je hier helemaal niets aan :)

01-02-2022 20:51

02-02-2022 08:42

@ Arjensky. Dat is hem en ik heb de box zojuist besteld bij Bol. En heb dus zeer zeker veel aan je reactie gehad.
Mijn dank! En wat Sivert Hoyem betreft, pracht stem en prachtige albums. Alleen daarom al ben ik blij dat ik die serie ontdekt had.
En nu dus morgen opnieuw kijken; drie seizoenen dus veel kijkplezier. En daar achteraan de albums van Sivert luisteren ;)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.