Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Doctor Who

30-09-2015 18:49

Ik ben juist fan van Donna. Ze kan zo heerlijk down to earth zijn. Daarnaast heeft ze een bepaalde dynamiek met de tiende Doctor die bij Rose en Martha miste. Misschien komt het omdat zij uitdrukkelijk geen romantische gevoelens voor de Doctor heeft. Ik ben persoonlijk ook fan van het werk dat Catherine Tate buiten Doctor Who gedaan heeft.

In het verleden waren er meer Doctors die maar kort bleven om typecasting te voorkomen. De tweede Doctor (Patrick Troughton) bleef maar tweeëneenhalf seizoen aan en Peter Davison (de vijfde) speelde op Troughtons advies ook maar kort de rol van de Doctor

Ben bij de klassieke serie inmiddels bij de Vierde Doctor. Wat heerlijk. Vooral met Sarah Jane Smith vormde hij echt een dream team!

30-09-2015 19:23

Hallo Hendrie,

Sterkte met je rug, hoop dat het snel beter gaat. Maar aan de andere kant is het wel een prima exuus om te Binge-Watchen. Maar ik denk dat je toch liever zonder rugpijn naar de televisie kijkt.

Typecasting ja dat snap ik wel, het zgn. Swiebertje effect is snel aanwezig.

Ik denk niet dat ik seizoen 9 ga halen, moet nog te veel zien (vooral andere series die weer beginnen) om alleen me te richten op Doctor Who. 1 a 2 per avond is meer dan genoeg.

01-10-2015 10:50

Mandy,

Met mijn rug gaat het de goede kant wel op en inderdaad had ik liever geen pijn gehad.
Maar maak er voorlopig maar het beste van en over een week of 2, 3 zal het wel beter gaan.

25-02-2016 17:11
Bericht verwijderd vanwege Spam op 26-02-2016 08:26
22-11-2016 03:35

Doctor Who word in Nederland geloof ik niet echt gewaardeerd, mede door goede tijden slechte tijden achtige series liefhebbers wat ik hoor. Ik vind het een super goede serie, heb er van genoten. Bekijk ook eens Torchwood, vooral de leider met zijn mooie stoere lange jas (doctor who draagt ook een lange jas alleen die van tochwood is stoerder). Doctor who en torchwood zijn familie van elkaar. Doctor who en torchwood staan echter niet in mijn top 5 er zijn betere series. Sinds series als fringe worden uitgezonden ben ik ....niet te stoppen.

22-11-2016 16:33

Een preview van de kerstspecial van 2016

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.