Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Er worden series verwijderd waarom niet aangepast.

20-08-2019 10:22

Hallo

Het valt me al een tijdje op dat er regelmatig serie worden verwijderd. Ik snap dat jullie aan het opschonen zijn.
Maar omdat er alleen Nederlandse omschrijving bij zit. Jullie hebben Day of our lives verwijderd. En van de eerste en langs lopen de soap.
Niet alle afleveringen waren in gevuld en geen Nederlandse beschrijving. Maar ipv verwijderen voor als een hele bekende serie kan het niet aangepasd worden.

Vriendelijk groet

Petra Kersten

20-08-2019 10:35

Hallo Petra,

Hartelijk dank voor je bericht.

Er ontbraken niet alleen afleveringen maar ook hele seizoenen. En uiteraard ben je vrij om dat aan te passen in TVDb en de serie vervolgens weer op MijnSerie te zetten. Helaas is het voor ons ondoenlijk om van elke serie de Nederlandse omschrijving, afleveringen en seizoenen op te zoeken en toe te voegen aan TVDb. We vragen dan ook aan onze lezers/volgers en leden om dit te doen.

Dat een serie lang loopt is geen reden om een serie waarvan de helft van de seizoenen en datums ontbreken in MijnSerie te laten staan. Als er een serie is waarvan te veel ontbreekt heeft het geen zin om die in ons database te laten staan want je kan toch geen afleveringen aanvinken die niet in ons database staan. Dan zou je een serie alleen in het database laten staan vanwege nostalgische redenen of omdat een serie lang loopt. En dat is niet de bedoeling van MijnSerie.

Je kunt hier alle regels en linken vinden om series aan te passen en toe te voegen.

20-08-2019 13:50

Is het misschien een idee om voor dat een serie van MijnSerie wordt afgegooid en op een 'delete-lijst' te zetten? Mensen die de serie dan willen behouden, krijgen dan een reminder wat misschien wel tot een actie kan lijden tot gegevens aan te vullen. Als ze langer dan een maand op zo'n lijst staan, kun je ze alsnog verwijderen.

Misschien nog een stapje verder: mensen 'in dienst' nemen (gratis premium ofzo aanbieden?) die zo'n lijst proberen zo kort mogelijk te houden en MijnSerie zo compleet mogelijk te maken. Ik heb hier wellicht wel interesse voor.

20-08-2019 17:08

Goed idee, ik zal het eens met Jos bespreken.

In dienst nemen, hmm, dat is wel lastig, maar ook dat zal ik met Jos opnemen. Persoonlijk vind ik het zeker geen slecht idee.

Ik kom er zeker op terug.

22-08-2019 10:25

@Petertjuh4, Ik heb het even met Jos besproken en je idee zal, enigszins aangepast, worden ingebouwd. Het zal nog wel even duren, maar zodra het op de site staat zal ik het zeker laten weten.
Heel erg bedankt voor het meedenken en mocht je nog een goed idee hebben, geef het gerust door.

16-11-2019 21:03

De Fabeltjeskrant is ook zo'n voorbeeld. Niemand die ooit zal weten wanneer welke aflevering is uitgezonden. Zou jammer zijn als deze werd verwijderd, maar inderdaad, dat is dan alleen uit nostalgische overwegingen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.