Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Welke is beste site voor snelle download?

03-11-2012 08:28

Ik download nu via 'kickasstorents", maar ik wil de serie Detroit 187 zien en daar zijn maar héél weinig Seeders & Leechers,
Iemand nog een idee waar ik deze een beetje sneller vandaan kan halen?

Thanx!

04-11-2012 23:03

gebruik zelf isohunt maar geen idee of het daar wel sneller gaat dan.
en zag volgens mij bij een andere forum post dat je daar niet zo van hield (isohunt)

05-11-2012 07:39

Nee dat klopt idd! Ik heb bijna altijd een rar bestand als ik daar zoek en dan baal ik als een stekker want die werken niet....:(
Ga ff kijken of KAT nog op zn gat ligt en anders ff wat nieuws uitproberen!
Thanx iig!:D

05-11-2012 08:57

Nou ik heb Campeche.apto.org gevonden en dat is gewoon 'Piratebay'!!
Lukt alleen niet om Ilivid te downloaden? Hij reageert niet....:(

05-11-2012 16:05

Nieuwsgroepen met account, retentie van jaartje ofzo en je kan nagenoeg alles vinden :)

06-11-2012 07:14

@4thaarts
Ja ik lees wel vaker hier over "nieuwsgroepen"? Hoe werkt dat precies en moet je dan online kijken? Of kan je het ook op een usb zetten?
Ik vind achter mijn pc kijken nl niks, want dan kan ik niet op de bank liggen :D

25-11-2012 14:24

Ik gebruik vooral kat, EZTV, BT-Chat, Daily tv, en de Piratebay

30-11-2012 11:49

Oh sorry, niet meer bijgelezen op forum, ik download en zet het daarna op usb harddisk (films) of usb stick (series), daarna in de mediaspeler pluggen (moet dts downmixing hebben mocht je stereo tv hebben en geluid niet via versterker lat lopen).

03-12-2012 12:15

Nieuwsgroepen werken naar mijn mening fijn en zijn vooral erg snel.
Voor de nieuwkomers www.binaries4all.nl

04-12-2012 01:30

Gewoon googlen bv Detroit 187 nl torrent.
Zo doe ik het en dan kijken welke site hoeveel seeders heeft.
Ben zelf 8 series aan t downloaden waarvan er 4 bijna compleet zijn,oa The Walking dead.

04-12-2012 01:35

Nieuwsgroepen werken niet sneller als torrents.
En vaak moet je nieuwsgroepen nog betalen en hebt meer programmas nodig.
Ook zijn de films vaak niet eerder als bij torrents.

Wel een voordeel is dat ze langer blijven staan.
Maar de meeste mensen willen toch alleen maar de nieuwste films kijken.
Moet ieder v zich uitmaken wat t prettigst downloaden is.

Je kunt zelfs direct films online kijken gratis.
Youtube gaat zelfs films v doofstomme ondertitelen,handig ook v mensen die wel kunnen horen maar wiens Engels wat minder is.
Of Aziatische films kun je dan gewoon zien wat ze zeggen zonder dat je alleen keertje toevallig het woordje bami hoort en begrijpt,lol.

05-12-2012 20:45

torrentz.eu die zoekt over alle sites. boven aan is meestal de site met beste aanbod...

06-12-2012 11:01

Voor alle duidelijkheid, nieuwsgroepen zijn sneller als torrents, je download altijd op volle snelheid van je abonnement/internet aansluiting terwijl je anders afhankelijk bent van de seeder. Je hebt maar 1 programma nodig, sabnzb, wel ben je mogelijk geld kwijt voor een abonnement. En als laatste, je upload niet en bent dus niet strafbaar bezig.

06-12-2012 11:25

Ik gebruik zelf heel veel TV Underground, alle series zijn daar te vinden, vaak ook met NL Subs. Vaak meteen de dag na uitzending in de USA op de site gezet (deze zijn uiteraard zonder Subs). Werkt voor mij uitstekend.
:)

13-12-2012 14:16

hier ook via nieuwsgroepen, en vele malen sneller dan via torrents. vaak ook veel betere kwaliteit.
Het ligt natuurlijk ook wel aan het account die je kiest bij nieuwsgroepen.
en ik vind het een heel groot voordeel dat je niet hoeft te uploaden

03-02-2013 22:58

Toen ik pas met series begon te volgen, haalde ik het altijd van watchseries-online vandaan. Maar doe nu al een jaartje de series via torrentz, daar haal ik de serie afleveringen van boven de 1GB vandaan, dus ook beter beeld, en de subtitels uit het bierdopje.

20-02-2013 12:40

Ik heb een macbook weet iemand of je al een programma daar heb om van nieuwsgroepen te downloaden ?
En ondertitels hoe voeg je die toe aan een download van een torrent ?

Ik werk nu voornamelijk met KAT en Isohunt en zet ze op een USB stick (divx AVI bestanden )
altijd met ingebakken subs. Maar niet alles series zijn te vinden met ingebakken NL subs :(

20-02-2013 15:25

Op de eerste vraag heb ik geen antwoord. wat betreft de ondertitels. Het is simpel de bedoeling dat je video bestand en het bestand bestaande uit de ondertitels dezelfde naam hebben.

Het makkelijkste is de volledige naam van je video bestand in google invullen (met eventueel daarachter nog als extra zoekopdracht iets van "Sub NL") En dan kom je meestal wel een geschikte tegen. Deze gewoon downloaden en in dezelfde map zetten als het videobestand. Bij het openen van het video bestand zou hij nu automatisch de subtitels moeten laden (bij meeste players wel in ieder geval) Wanneer het niet werkt moet je meestal even controleren of de naam precies hetzelfde is.

20-02-2013 18:57

@deBoor10: Voordat ik gebruik maakte van nieuwsgroepen en ingebakken subs, maakte ik wel eens gebruik van opensubtitles.org. Moet je even de juiste subs zoeken bij je bestand. In VLC media player kun je het vervolgens tegelijkertijd afspelen door idd zoals NGroen zegt; het in dezelfde map te plaatsen.

21-02-2013 23:13

Ik vind persoonlijk Piratebay prettiger dan nieuwsgroepen. Veel seeders en snel in huis. Daarnaast worden de bestanden van The Piratebay vaak allemaal vertaald door Bierdopje.com, waardoor NL subs makkelijk te vinden zijn. Gewoon downloaden van the piratebay, zoeken naar Subs op bierdopje.com en alles in dezelfde map plaatsen ;) Of je kan natuurlijk gewoon zonder Subs kijken. Goed voor je Engels.

22-02-2013 09:44

Piratebay is toch niet meer ? ik kan der al een tijd niet meer op ? of is der een omweggetje ?

Sommige series zijn toch lastig zonder subs. met name de SF series heb ikt toch liever met subs een serie Friends bv is weer wel makkelijk te volgen zonder subs .
Bedankt voor jullie snelle reakties btw :)

22-02-2013 12:55

Voor Pirate Bay worden continu omweggetjes gemaakt ;-). Weet er alleen zo snel even geen uit mijn hoofd. Gebruik die zelf niet.

22-02-2013 17:19

The Pirate Bay offline halen is onmogelijk, aangezien er continu nieuwe proxy's worden aangemaakt. Er bestaan nu honderden proxy's waarvan dit één is:
http://pirateproxy.net

De meeste bestanden die hiervan download worden vertaald via bierdopje, dus Subs zijn 9/10 x hier te vinden.

25-02-2013 15:29

http://subscene.com/ is ook lekker uitgebreid qua subs:)

27-02-2013 19:09

Ik ben op zoek naar een programma voor op de Mac OS X versie 10.7.5 om NL subs ingebakken te krijgen (van Bierdopje) bij AVI Divx bestanden vaak staan serie-bestanden met ingebakken subs. op torrent sites zoals Isohunt & KickAss (KAT) vaak door DutchReleaseTeam helaas niet met alle series vaak oudere series ... ik zou dit graag zelf kunnen zodat ik ze via me USB stick op tv kan kijken nu lees die de srt bestanden niet helaas hoop dat iemand me kan helpen ... bovenstaande werkt helaas niet op mijn dvd-speler :( heb me suf gegoogled wat programmas geprobeerd maar lukt maar niet grrr

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.