Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Welke is beste site voor snelle download?

27-02-2013 20:15

stap 1) dump je mac en koop windows
stap 2) probeer je bestand te converten dat de subs erbij in zitten (ik deed dat vroegáh altijd dmv ccsubs ofzoiets en winavi converter ofzo.

28-02-2013 08:26

No way ! Mac vind ik veel fijner qua gebruik en stukken sneller ... zoek vanaaf nog ff verder thx ieder voor de reacties !

28-02-2013 15:04

Wat ik vroeger altijd gebruikte is het programmaatje AVIAddXSubs. Avi bestand en Srt bestand in één map zetten en dezelfde naam geven en dan het Avi bestand openen in AVIAddXSubs. Daarna zit de ondertiteling er ingebakken.

Nu gaat het via HDMI kabel van laptop naar TV, stukken makkelijker :p

19-03-2013 19:26

Ik ben lid van het multimediacafe en film-fanatics om series met ingebakken NL subs te bekijken..

06-04-2013 16:56

Ik gebruik ondertitels van Bierdopje.
Bijna altijd raak maar wel alleen series.

06-04-2013 18:51

Ik ook..maar kan soms wel een week duren voor de NL subs er zijn...ik kijk 95% van de series met ENG subs...

07-04-2013 16:14

Ik kijk gewoon zonder subs, goed voor je Engels ^^

29-04-2013 06:11

Je kunt ook proberen trackers toe te voegen. Meestal kun je voor hetzelfde bestand via een andere tracker meerdere seeders/leachers vinden zonder al die torrent-sites te doorzoeken naar betreffende bestand. Probeer er eens een paar (of allemaal) uit de lijst in deze link: http://tech.thaweesha.com/2013/02/torrent-tracker-list-2013.html

:)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.