Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Jezelf introduceren..

18-03-2014 14:33

Ik zal me zelf ook eens voorstellen.

- Naam: Remy van Geffen

- Leeftijd: 26

- Woonplaats: Cuijk

- TV-serie waar je mee begonnen bent: Moeilijke vraag, ik denk series zoals Hercules, Xena en The A-Team

- Favoriete TV-serie: Breaking Bad en One Piece als anime

- Slechtste TV-serie: Ook een moeielijke vraag! Ik doe meestal genoeg research voordat ik aan een serie begin dus kan ik zo ook geen slechte tv serie noemen die ik gezien heb.

- Nog leuke weetjes over een serie/mij: Ik ben iemand die bijna geen doorlopende series kijkt, omdat ik hier een hekel aan heb. Alleen Game of Thrones en wat langlopende anime's kijk ik meteen. Meestal ga ik opzoek naar een complete serie die ik dan in een paar weken/maanden af kijk.

04-04-2014 12:34

- Naam: Hessel
- Leeftijd: 21
- Woonplaats: Leiden
- TV-serie waar je mee begonnen bent: Doctor Who
- Favoriete TV-serie: Doctor Who en gerelateerde series, Spooks, Copper, Whitechapel, Ripper Street, The Walking Dead, Game of Thrones
- Slechtste TV-serie: Robin Hood (2006)
- Favoriete Genres: Misdaad, Thriller, Fantasy, Horror, en in mindere mate SF, Historisch, Actie en Drama
- Nog leuke weetjes over een serie/mij: Ik kijk het liefste naar series met korte seizoenen. Dan heb je meer tijd om meerdere series te kijken. Om die reden zijn de meeste series die ik volg Brits (Britse series met meer dan 10 afleveringen per seizoen zijn op één hand te tellen). Op dit moment volg ik slechts één serie met seizoenen van meer dan 20 afleveringen (Agents of S.H.I.E.L.D.).
Ik ben gek op de Original British Drama trailers van de BBC

02-06-2014 19:25

- Naam? Mandy
- Leeftijd? 25
- Woonplaats? Zuid-Limburg
- TV-serie waar je mee begonnen bent? geen idee, ik denk Bassie en Adriaan :p
- Favoriete TV-serie? Once upon a time
- Slechtste TV-serie? Heb ik niet
- Nog leuke weetjes over een serie? Niet echt

07-06-2014 22:28

Ook nieuw op deze site...dus ik weet niet hoe actief de forums zijn!
Ik heet Jurgen en mijn eerste favoriete serie was Little House On The Prairie.
De echte kinderprogramma's tel ik dan maar niet mee.
Favoriet van dit moment is The Good Wife, Boardwalk Empire, Mad Men en Hell On Wheels.
Grootste tegenvallers waren Deadwood, Once Upon A Time en Sons Of Anarchy. Ik had echt verwacht dat ik die goed zou vinden, maar ja je kunt niet altijd je zin krijgen:D

18-06-2014 14:18

Naam: Rianne
Leeftijd: 29
Woonplaats: kloosterande
Favoriete TV-serie: mijn favo is supernatural. ik kan daar naar blijven kijken geweldig, de humor, actie en brotherband super en de lekkere broers natuurlijk ;)
verder vind ik deze ook erg leuk:
spartacus (eens wat anders)
arrow
prison break
ncis
bones
one three hill
kyle xl
grey's anatomy
jericho
castle
csi
battlestar gallactica
alias
the vampire diaries
true blood
the walking dead
the unit

Slechtste TV-serie: lost, ik kon het niet eens opbrengen om hem uit te kijken. ik vind er niet gauw een niet goed.
Nog leuke weetjes over een serie: op dit moment niet

andere hobby's: ik ben ook een disneygek en verzamel er ook alles van :). en ik ben gek op series en dvd's en boeken en verzamel deze. :)

ik wil nog wel even vermelden da ik alles wat ik kijk origineel heb. ik kijk dus niks eerder via de computer of kopie. ben dus ook nog niet altijd op de hoogte van wat er in de laatste seizoenen gaat komen :) ik ben bij supernatural net klaar met 8 had hem bewaard. want eenmaal gekeken is het weer een seizoen minder om te zien :(

01-08-2014 08:36

Naam:caroline
leeftijd : 40 jaar
woonplaats: Belgie
eerste serrie : beverly hills 90210
dan buffy ,angel,lost ,heroes ,prison break,24,gossip girl,O.C.vampire diaries,smallville,dexster,private practice,greek,pll.
en nu kijk ik nog naar camelot en once upon a time.
vroeger keek ik ook nog naar csi,crimenal minds.
revolution deel 1 heb ik laatst gezien nu nog wachten op een tweede.
friends allemaal al gezien .
simpsoms kijk ik ook graag.
pll zit bij ons in belgie nog maar in seisoen 3 maar op fb zitten ze al in seisoen 5 of 6 dus ik weet al een beetje wat er zal gebeuren spijtig:'(

15-02-2015 18:44
Bericht verwijderd vanwege Taalgebruik op 03-02-2022 12:47
14-03-2015 15:47

Naam: Natalie
Leeftijd:34
Woonplaats: s'-hertogenbosch
Tv serie waar ik mee begonnen ben: geen flauw idee,keek alles met mijn vader mee, van tekenfilms als de x-men,spiderman,transformers enz enz,denk dat star trek een van de eerste echte serie was.
Favoriete serie: te veel om op te noemen,sowieso star trek voyager,stargate sg1,charmed.
op dit moment: Supernatural, the walking dead( en nog veel meer,en zo weinig tijd om het allemaal te kijken)
Slechtste serie: geen idee! na halve afleveringen gezien te hebben kijk ik ze al niet meer!(haha,dus ho maar onthouden hoe ze heten), sowieso alles in het nederlands, doe nog geen moeite om die te kijken!

05-04-2015 20:55

Naam: Kevin Ahrens
Leeftijd: 23
Woonplaatst: Pesse, Drenthe

TV-serie waar je mee begonnen bent?

Pfoeh, ik geloof dat dat Friends was.

Favoriete TV-serie?

Lastig, zijn eigenlijk meerdere, Friends, Arrow, Supernatural, Stargate SG-1/Atlantis, Kyle XY kan wel door blijven gaan zo.

Slechtste TV-serie?

Zoveel ;-;

Stuur me een berichtje of zoek me op fb. Vind ik wel gezellig :)

19-05-2015 10:21

Naam? Aniek Middendorp

- Leeftijd? 31 jaar

- Woonplaats? Dordrecht

- TV-serie waar je mee begonnen bent? De canadese serie The Odyssey uit 1992

- Favoriete TV-serie? LOST, Charmed, Once upon a time, Lois and Clark and The Flash( 2014)

- Slechtste TV-serie?
Zombieland de tvserie. Gelukkig maar 1 aflevering van gezien en zag dat na de pilot de serie niet is opgepikt. Gelukkig.

- Nog leuke weetjes over een serie?
Wayward pine had een goede pilot

17-06-2015 11:28

Daenelia. Hoi.

- TV-serie waar je mee begonnen bent? ... serieus? Dat kan ik me niet herinneren. Daarvoor ben ik te oud of bestaat televisie te lang.
- Favoriete TV-serie varieert van waar ik zin in heb.
- Slechtste TV-serie zal vast wel bestaan, maar ik kijk dan zelf gewoon niet verder. En dan kan ik moeilijk een eerlijk oordeel geven over series die ik niet helemaal gezien heb. Maar laten we zeggen Big Bang Theory.
- Nog leuke weetjes over een serie?
... Nou dan. Dat er helemaal geen aflevering is van SG1 die gaat over een Romeinse samenleving en dat ik hoogst verontwaardigd was dat dat gesuggereerd werd in een andere serie (BBT). Nerds my ass, zou Jim Royle zeggen.

Hm. Laat ik maar mijn normale introductie doen. Ik ben niet zo van de formuliertjes.

Hoi, noem me maar Daenelia of Dae. Ik kijk af en toe een serie, maar ik doe niet aan binge watching. Ik heb namelijk nog warme herinneringen aan cliffhangers en een week wachten op de volgende aflevering. Old Skool.

Ik heb van mijn 'historisch overzicht' alleen alle Star Trek afleveringen meegenomen. Ik heb de series meerdere malen gezien, behalve Enterprise (en ook niet alles van Voy heb ik twee keer gezien, maar dat komt nog). Ik moet nog even nagaan welke series we op dit moment kijken en waar we precies zijn. Volgens mij is er maar één serie compleet nieuw voor me. Heh. De rest is allemaal reruns voor mij.

Ben benieuwd.

11-07-2015 08:42

- Naam?
Dirk Van den Bogaert

- Leeftijd?
54

- Woonplaats?
Antwerpen

- TV-serie waar je mee begonnen bent?
Ik vermoed dat de eerste serie die ik ooit gezien heb "Peyton Place" moet zijn.
Gedwongen weliswaar, wegens slechts 1 TV in huis die op vaste tijdstippen kordaat in beslag genomen werd door moeder, zussen, poetsvrouw en buurvrouwen die zwijmelden bij het aanschouwen van ene Dokter Michael Rossi (Ed Nelson).
Zelf vond ik er als jonge snaak geen bal aan, maar gelukkig waren er in die tijd ook echte zwart-witte helden op TV zoals Ivanhoe :-)

- Favoriete TV-serie?
Mijn favoriete nummer 1 aller tijden is "Deadwood" ondanks het feit dat er door de makers
een loopje werd genomen met het taalgebruik van die tijd.
Dit werd evenwel bewust gedaan omdat de plaatselijke dialecten en vloeken die echt gebruikt werden een te komisch effect zouden hebben op de serie.
Of zoals een Amerikaans taalkundige het wist te verwoordden "if you put words like 'goldarn' into the mouths of the characters on 'Deadwood', they'd all wind up sounding like Yosemite Sam."

- Slechtste TV-serie?
Nog niet zolang geleden binnen gekomen op nummer 1 met stip " Schitt's Creek"
waarvan ik vermoed dat de makers zelfs de naam verkeerd gespeld hebben.
Het zou me niet verbazen mocht er een award uitgereikt worden voor de eerste persoon die de volledige serie weet uit te kijken, samen met een vermelding in het "Guinness Book Of Records".
Mij is het alvast niet gelukt.

- Nog leuke weetjes over een serie?
In het eerste uur van "Deadwood" werd het f-woord 43 gebruikt.
Voor de ganse serie is dit een totaal van naar verluid 2.980 keer ofwel 1,56 keer per minuut.

09-11-2015 14:49

Naam?
Evi

Leeftijd?
Op 24 november word ik 22 jaar. Op dit moment 21 dus (:

Woonplaats?
Siebengewald en Helmond

TV-serie waar je mee begonnen bent?
Dit is een lastige. Als ik deze vraag letterlijk ga nemen, is de eerste serie die ik ooit zag 'Sesamstraat'. Deze keek ik namelijk altijd toen ik nog heel klein was. De eerste serie die ik van begin tot einde gezien heb, is Lost.

Favoriete TV-serie?
Sowieso Supernatural. Ik hou van die serie. Verder ben ik een enorme fan van Pretty Little Liars, The Walking Dead, Criminal Minds, Arrow, Teen Wolf en Suits.

Slechtste TV-serie?
Beavis and Butthead. Daar kan ik dus écht helemaal niets mee.

Nog leuke weetjes over een serie?
Deze laat ik even open, aangezien ik er zo snel geen kan bedenken.



Zo, dat is het zon beetje. Aangenaam iedereen ^^,

29-03-2018 01:13

- Naam? Roy Grevelink

- Leeftijd? 34

- Woonplaats? Zoetermeer

- TV-serie waar je mee begonnen bent? Buffy The Vampire Slayer (1e serie die ik echt van het begin tot eind gekeken heb op dvd)

- Favoriete TV-serie? Buffy, X-Files, Mad Men, Californication, Banshee en nog vele anderen :)

- Slechtste TV-serie? Slechtste serie die ik op het laatste seizoen na helemaal heb gezien was Cougar Town. Dat keek ik met een vriendin. 5 seizoenen lang kijken hoe een paar rijke debielen heel de dag wijn drinken...

- Nog leuke weetjes over een serie? Ze zijn verslavend :p

@CC11 Ik heb alles van Schitt's Creek gezien tot nu toe. Vind het wel lachuh. Vooral Chris Elliott

23-04-2018 16:28
Bericht verwijderd vanwege Spam op 24-04-2018 08:15
23-04-2018 16:28
Bericht verwijderd vanwege Spam op 24-04-2018 08:16
30-04-2018 11:40

- Naam: Sabine
- Leeftijd: 38
- Woonplaats : wageningen
- TV-serie waar je mee begonnen bent: The A-team, airwolf, renegade, buffy en vast nog meer
- Favoriete TV-serie : heb er super veel, hou van magie-bovennatuurlijk sience fiction natuur rampen films en nog veel meer
- Slechtste TV-serie : ja weet ik zo niet
- Nog leuke weetjes over een serie?

28-08-2018 23:35

Sabine.
47 jaar
België St niklaas.
Ooit begonnen met maimi vice, beverly hills 90120
Favorieten: person of interest, fringe, the 100, homeland ....

Geen favoriet van horror, soap, ( familie, thuis, zombitoestanden)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.