Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Jezelf introduceren..

22-10-2012 07:40

Misschien is het leuk om allemaal even een introductie te doen van jezelf.
Ik vind het wel fijn als ik weet tegen wie ik praat op dit forum.

- Naam?
- Leeftijd?
- Woonplaats?
- TV-serie waar je mee begonnen bent?
- Favoriete TV-serie?
- Slechtste TV-serie?
- Nog leuke weetjes over een serie?

Iemand nog meer suggesties?

22-10-2012 07:43

Ikzelf begin wel even :p.

- Naam:
Janwillem Kistemaker

- Leeftijd:
23

- Woonplaats:
De Rijp

- TV-serie waar je mee begonnen bent:
Keek vroeger altijd wel CSI en Criminal Minds. Maar de serie waardoor ik echt begon met kijken was toch wel Lost.

- Favoriete TV-serie:
Ik denk dat dit toch Lost word. Ook al zit ik wel altijd met smart te wachten op zowel Dexter als Falling Skies.

- Slechtste TV-serie:
De slechtste serie die ik momenteel kijk of heb gekeken moet toch wel Teen Wolf zijn. De serie was in seizoen 1 nog wel oké, maar voornamelijk door het slappe script en slechte acteurs daalt deze toch wel enorm.

- Nog leuke weetjes over een serie:
Valt wij toch wel verdomd veel op dat de acteurs die ooit gespeeld hebben in Lost vaak in andere series te zien zijn. Vind ik overigens niet erg :p.

22-10-2012 11:37

- Naam: Jos Herbrink
- Leeftijd: 25
- Woonplaats: Groningen
- TV-serie waar je mee begonnen bent: Prison Break
- Favoriete TV-serie: Lastig... Ga toch voor Dexter
- Slechtste TV-serie: Lone Star, ook naar 2 afleveringen al van de buis gehaald

22-10-2012 13:21

- Naam: Jessica Dillema
- Leeftijd: 22
- Woonplaats: Drachten
- TV-serie waar je mee begonnen bent: Buffy The Vampire Slayer
- Favoriete TV-serie: Voor een echte serie-fan is dat een hele moeilijke vraag, dat zijn er namelijk te veel en het verschilt van tijd tot tijd:p. Maar als ik 5 zou mogen noemen van series die ik het afgelopen jaar heb gekeken en enorm van heb genoten: Revenge, One Tree Hill, Brothers & Sisters, Teen Wolf, Supernatural en Suits. Maar eigenlijk ook nog PLL, TVD en nog veeeeel meer. Help ik kan niet kiezen! :p
- Slechtste TV-serie: Ik kan moeilijk zeggen wat een slechte serie is, wat voor de 1 werkt en voor de ander niet is heel verschillend. Maar als ik dan toch iets moet noemen dan kijk ik even naar het huidige seizoen en dan kan ik zeggen dat ik er totaal achter sta dat Made in Jersey en Animal Practice zijn gecanceld. Na 1 aflevering ben ik ook gestopt met kijken naar die series.
- Nog leuke weetjes over een serie: Volg het nieuws op mijnserie.nl :p, daar probeer ik al het leuke (en ook minder leuke) nieuws en weetjes te plaatsen =).

22-10-2012 18:46

- Naam: Dennis Korpel
- Leeftijd: 28 (vanaf morgen dan)
- Woonplaats: Rotterdam
- TV-serie waar je mee begonnen bent: 24
- Favoriete TV-serie: Dat is er niet echt 1.. Dexter, HIMYM, 24, White Collar, Breaking Bad, SoA, allemaal geniaal...
- Slechtste TV-serie? Ik vind niet zo heel snel iets slecht. Maar heel het vampieren genre trekt me totaal niet..
- Nog leuke weetjes over een serie? Dat Las Vegas de duurste serie ooit gemaakt is... En dat die een ongelofelijk k*t open einde heeft ;-)

22-10-2012 20:31

Henri van Dijk,
21 jaar
Rotterdam (blijdorp:))
Eerste serie: Heroes was denk ik de eerste échte serie die ik volgde. Pulp uit Nederland en dingen als CSI tellen niet mee wat dat betreft omdat ik daar alleen losse afleveringen van ken. Ook al heb ik wel de eerste 3 seizoenen van Allo Allo op dvd gezien:)

Favoriete TV-serie: lastig. Qua tijdsduur/langst lopende wat ik kijk is dat dan denk ik The Simpsons. 24 jaar lang actuele kwaliteit leveren is knap. Qua verhaalserie zou ik dan toch gaan voor Dexter.

Slechtste tv-serie. Boer. Zoekt. Vrouw. Stomme vriendin met wie je mee moet kijken -_-

Leuke weetjes: de slet van de tv-wereld: Judy Greer Speelt in How I Met Your Mother, Big Bang Theory, én Californication een vrouw die ervoor leeft om mannen in bed te krijgen.

03-11-2012 08:16

Hi allemaal:D
Ilona 43 jaar (ja oud wijf ik weet het);)

Ik weet niet meer wat de eerste was!! Maar slechtste Buffy the vampireslayer....urggh!!
De beste.....hmmm dat zijn er meerdere waar ik niet uit kan kiezen!!
* Blue Bloods
* Breaking Bad!! (toch wel de beste denk ik)
* Lost
* Sons of Anarchy (Zo Vet!)
* Heroes
* The Event
* Revenge

Slechte series vind ik voornamelijk die twilight films, alles met vampieren en weervolven niet mijn ding! Sorry! En ik hou ook niet van Oorlog, marine, leger achtige series. Oh ja en Allo Allo bleeeehhh!

Veel crime/thriller/ af en toe horror en pyschologische thrillers,

Humor:
Absolutley Fabulous (hillarisch!)
Weeds (Vooral Chairman Doug!!)
Beavis en Butthead en southpark

*

21-11-2012 07:51

Naam: Rusmir "El Simpatico" Medic
Leeftijd: 23
Woonplaats: Tilburg

TV-serie waar je mee begonnen bent: FRIENDS

Favoriete TV-serie: Op dit moment zijn Suits,Arrow,Grey`s Anatomy,Revenge,Gossip Girl. mijn favoriete. Maar er zijn veel meer series die ik volg en heel erg leuke vind (pll,nikita enz.)maar ben ook een grote fan van de wat oudere series zoals Everwood en One tree Hill ( ook al is deze net beindigd)

Slechtste TV-serie:die wil ik zo snel mogelijk vergeten de gene die me meteen te binnen schiet is Malibu Country

Nog leuke weetjes over een serie?:
- De fontein waar de cast van Friends omheen danst in het begin van elke aflevering staat niet in NY maar in California.
- Leonard in TBBT heeft geen glazen in zijn bril
- "once upon a time in west village”, “insomnia cafe”, “across the hall" waren de eerste titels bedacht voor Friends: Daarna werd het Friends like Us en daarna afgekort tot friends

06-12-2012 22:32

- Naam: Mandy
- Leeftijd 46 jaar pas ;)
- Woonplaats 020
- TV-serie waar je mee begonnen bent Dat moet Black Beauty zijn, of Swiebertje of Pipo de Clown of Pipi Langkous, Q & Q, Hamelen tjee echt ik weet het niet meer maar de series die er waren toenertijd heb ik gezien want we hadden eerst nog maar 2 tv zenders en later wel 3 zenders.
- Favoriete TV-serie Dexter, Sherlock, 24, lost Fringe X-Files, Revenge, Maar Dexter springt er toch wel boven uit.
- Slechtste TV-serie Bold & The Beautiful, Goede Tijden Slechte Tijden enfin soaps dus
- Nog leuke weetjes over een serie? Misschien een open deur, maar Hall (Dexter) is in het echt getrouwd en ik geloof weer gescheiden met/van zijn zuster Carpenter (Debrah Morgan). En Hall werd door vrouwelijke & mannelijke fans aangezien voor een werkelijke homoseksueel na zijn rol in Six Feet Under. En Mulder (Duchovny) is nog steeds aan het lobbieën om nog een film te kunnen maken over/van de X-Files, en tot nu toe geen succes. Hij wil de gehele cast weer bij elkaar krijgen.
:)

03-01-2013 22:56

- Naam?
Alexander Eleveld

- Leeftijd?
17, (tot nu toe nog de jongste hier, haha)

- Woonplaats?
Zwijndrecht

- TV-serie waar je mee begonnen bent?
Na maanden wachten ging ik toch maar eens beginnen aan Dexter, vanaf toen ging het loos met tv series kijken. Daarna kwamen Grey's Anatomy, Prison Break en Breaking Bad. Natuurlijk daarvoor Nederlandse serie's, maar daar ben ik niet razend enthousiast over, behalve Penoza en Gooische Vrouwen.

- Favoriete TV-serie?
Dexter en Breaking Bad, allebei personages die een groot geheim met zich meedragen! :D

- Slechtste TV-serie?
Laat ik doen de serie die mij het minst boeit: The Walking Dead en The Good Wife, vooral The Good Wife kijk ik wannneer de andere niet uitzenden en is het een goeie 'vermakelijke' opvuller.

- Nog leuke weetjes over een serie?
IK zal er vast wel een paar weten, maar op dit moment niet. :)

02-02-2013 17:21

- Naam?
nis.

- Leef­tijd?
28.

- Woon­plaats?
Zuidhof.

- TV-se­rie waar je mee be­gon­nen bent?
Met de kinderseries was het natuurlijk, Teenage Mutant Ninja Turtles.
(Dat was en is nog steeds masterlijk)
De serie voor wat ouder leeftijd waar de ups en downs in rond dwarrelen,
Goede Tijden Slechte Tijden. (want me moeder keek het, en kijkt het nog steeds)
De eerste buitenlandse serie die ik volgde was, Prison break.

- Fa­vo­rie­te TV-se­rie?
Mrs Browns Boys.

- Slecht­ste TV-se­rie?
The Bold and the Beautiful.

- Nog leuke weet­jes over een serie?
Als de wereld draait door en as the wordl turns in deze goede tijden slechte tijden en al zit ik oog in oog tegen wil en dank zonder ernst in de clinch met bonje met de buren, dan punch ik ze ab normaal zonder gerede twijfel de vloer op richting Dokter Tinus en Dokter Deen en ik neem dan koffietijd in me eigen huis en tuin. En met 't zonnetje in huis ga ik undercover in nederland relax onderweg naar morgen, en ik neem een reis om de wereld in 80 dagen met de vraag wie is de reisleider en wie is de mol .. . laat maar zitten.

04-02-2013 17:19

- Naam?
Marcel

- Leeftijd?
34

- Woonplaats?
Sittard

- TV-serie(s) waar je mee begonnen bent?
Inspector Morse, Midsomer Murders en A Touch of Frost.

- Favoriete TV-serie(s)?
Boh.. favoriet.. Ik denk Alias omdat ik die van het begin tot het eind gezien heb.
De Star Trek/Stargate reeksen. Momenteel is het 2 Broke Girls, Castle, Grimm, Go On.
Ik heb verschillende favorieten voor verschillende momenten.. om naar te kijken of bijvoorbeeld om tegelijk te werken.

Slechtste TV-Serie(s) ooit?
Die kan ik me niet herinneren :) Wel laatst trouwens nog een uit de lijst gehaald.. The Mob Docter.

09-02-2013 20:54

- Naam?

Wichita van Rijkom

- Leeftijd?

21jr oud

- Woonplaats?

Noordoostpolder

- TV-serie waar je mee begonnen bent?

Ik weet dat ik als kind altijd al de soaps volgde dus As The World Turns en dat soort dingen. Ook keek ik vaak tussen de middag van die series op RTL4 dus ik denk dat daar ook wel mijn eerste serie vandaan komt. Dat moet haast wel Full House zijn geweest tussen de middag, daar was ik echt 'verslaafd' aan toen der tijd.

- Favoriete TV-serie?

Oeh ooit? Denk dat ik daar geen antwoord op kan geven want dat veranderd echt ieder jaar. Maar op dit moment zijn het toch wel Once Upon a Time en The Following. Wat oudere series betreft staan Charmed, Veronica Mars en Ringer denk ik wel erg hoog op dat lijstje. Vuurzee vond ik als Nederlandse serie ook wel erg goed overigens, met name het eerste seizoen.

- Slechtste TV-serie?

Telt Boer zoekt Vrouw ook?! Hahaha!

- Nog leuke weetjes over een serie?

Niet over een serie maar wel eentje die veel over mij zegt en ook over de series die ik kijk... Ik vernoem mijn dieren (en ik heb heel wat dieren) graag naar tv en/of filmkarakters, beroemdheden beter gezegd. Zo heb ik op dit moment hier onder anderen een Phoebe en Piper rondlopen hier (Charmed) en tevens een McDreamy (Grey's Anatomy).

20-02-2013 13:42

- Naam? Deborah aka deBoor010
- Leeftijd? 35
- Woonplaats? Spijkenisse
- TV-serie waar je mee begonnen bent? DJ cat show (superchannel of was t skychannel) tekenfilms zoals He-man , Inspector Gadget etc. later volgde ik als tiener in de 80ties Miami Vice , Return to Eden & Norh & South , 21 jumpstreet , Beverly hills 90210 , ... die komen ff t eerst in me op
- Favoriete TV-serie? Sons of Anarchy houd van deze serie !
- Slechtste TV-serie? SOAP series bleghh , oh oh cherso verschrikkelijk !
- Nog leuke weetjes over een serie? ben heel benieuwd naar de serie Bates Motel

08-04-2013 14:23

- Naam: Karin Witowski
- Leeftijd: 42 jaar
- Woonplaats: Eindhoven
- TV-serie waar je mee begonnen bent: Kleine huis op de prairie en happy days
- Favoriete TV-serie: Banshee, True Blood, TVD, Vikings, how I met your mother
- Slechtste TV-serie: Boer zoek vrouw, en ik heb niets met zombies TWD
- Nog leuke weetjes over een serie: Floki van Vikings wordt gespeeld door Gustaf Skarsgard, broer van Alexander Skarsgard van True Blood. Die twee lijken totaal niet op elkaar.
Stephen Moyers rol als vampier Bill was niet zijn eerste vampierrol. Zo speelde hij in 1998 een vampier in de serie Ultraviolet. Daarvoor kreeg hij geen tanden aangemeten daar zijn eigen tanden al groot zijn.

14-05-2013 11:07

- Naam?

Joten Maddox

- Leef­tijd?

55 jaar! (maar ik heb nog al mijn haar 8-))

- Woon­plaats?

West-Vlaanderen
België

- TV-se­rie waar je mee be­gon­nen bent?

dat moet "Dead or alive" geweest zijn, nog in zw/w! met een piepjonge Steve mc Queen!

- Fa­vo­rie­te TV-se­rie?

Goh, er zijn er zoveel, en er komen er meer en meer steengoeie bij! Vroeger waren series iets om tussen de reclames uit te zenden, nu zijn die volwaardig, en in veel gevallen zelfs overtreffen ze serieuze films. X-files, Deadwood, Rome, Homeland....ik moet nodig mijn top 10 terug eens bijwerken ook. 8-)

- Slecht­ste TV-se­rie?

Blake 7 schiet me te binnen, Profiler....

- Nog leuke weetjes over een serie?

Dat in de eerste aflevering van "the Lone Gunmen" (een spinoff van the x-files) een 9/11-plot wordt voorspeld.

23-05-2013 00:11

Heeey, wat een geweldige site!! LOVE IT, ADDICTED ! Vandaag was mijn tweede dag hier ...

Naam: Bart
Leeftijd: 21
Woonplaats: Antwerpen (België)
TV-serie waar je mee begonnen bent: Buffy the vampire slayer (ik was 7)
Favoriete TV-serie: Dexter did move my whole world
Slechtste TV-serie: Ghost whisperer
Nog leuke weetjes over een serie/mij:
--> Ik ween vaak bij droevige stukken.
--> Mijn favo genre = horror <3
--> Ik ben net zo verslaafd aan films

31-05-2013 11:25

- Naam?
Bregje
- Leeftijd?
29
- Woonplaats?
Breda
- TV-serie waar je mee begonnen bent?
Mee begonnen ben? met kijken? Met downloaden? Met kijken ben ik begonnen met... weet ik eigenlijk niet, met Goede tijden slechte tijen? Mmm dat is een soap... Dan hou ik het maar bij Dexter.8-)
- Favoriete TV-serie?
Dat zijn er een heleboel, mag dat ook? Dexter, Grimm, Zone Stad, Vermist, Clan, Flikken Maastricht, the Following, Touche, House, New girl, nou en zo kan ik nog wel even door gaan.:D
- Slechtste TV-serie?
Alha's. Zal vast onder de kenners van dit Genre een goede serie zijn. Maar ik raakte te draad de hele tijd kwijt.:o
- Nog leuke weetjes over een serie?
Nee daarvoor kom ik natuurlijk! :p

31-05-2013 14:15

- Naam: Marco
- Leeftijd: 44
- Woonplaats: Rijen
- TV-serie waar je mee begonnen bent: Hmm, mijn geheugen laat het hier even afweten.
- Favoriete TV-serie: Fringe
- Slechtste TV-serie: Er zijn genoeg series die mij niet weten te boeien.
- Nog leuke weetjes over een serie/mij:
Favoriete genres Sf/mystery/Fantasy/Horror.

23-06-2013 01:42

- Naam: Lennart
- Leeftijd: 37
- Woonplaats : Zwolle
- TV-serie waar je mee begonnen bent: The Avengers...
- Favoriete TV-serie : NCIS, fringe, criminal minds, en nog veel meer volg er soms te veel.
- Slechtste TV-serie : ......
- Nog leuke weetjes over een serie?

02-08-2013 15:21

-Naam: Thijs
-Leeftijd: 56
-Woonplaats: Heerlen
-Tv serie waar ik mee begonnen ben: Star Trek (TOS) ergens in de jaren 68/69.
-Favoriete TV serie: Strike Back, Fringe, Merlin, Bijna alle Star Trek &
-Star Gate series, the X-files, Far Scape enz.
-Slechtste tv-serie: Beauty and the Beast, Defiance, Breaking In, het blijft
-natuurlijk wel een kwestie van smaak.
-Favoriete Genre: SF/Fantasy/Actie.

06-08-2013 11:23

Na al die tijd dat ik hier op forum post deze nog niet tegengekomen :p
Toch maar eens invullen dan maar.

- Naam?
Tom Aarts
- Leef­tijd?
30
- Woon­plaats?
Someren
- TV-se­rie waar je mee be­gon­nen bent?
Star Trek TNG toen die vroeger op Ned1 of 3 kwam op de vrijdag en Allo Allo
- Fa­vo­rie­te TV-se­rie?
Luther
The Shield
Thorne
Suits
Babylon5
Banshee

- Slecht­ste TV-se­rie?
Zero Hour
XIII
Undercovers

21-12-2013 01:13

- Naam? Karin
- Leeftijd? 22
- Woonplaats? In de Betuwe, Gelderland
- TV-serie waar je mee begonnen bent? LOST en als klein kind Ik Mik Loreland, haha
- Favoriete TV-serie? Lost, Heroes, Switched at Birth, Teen Wolf, Terra Nova, The Walking Dead, Wie is de Mol?
- Slechtste TV-serie? Grimm en 666 Park Avenue
Favoriete genres: drama en horror

21-01-2014 11:12

Naam: Sjoukje
Leeftijd: 53 (tot nu toe de oudste, o jeetje)
Woonplaats: Leeuwarden
Meest favoriete tv-serie waar ik ooit voor gevallen ben is en blijft The Avengers (de Emma Peel series uit de jaren 60). Leuk om te zien dat zelfs deze serie op de site staat.
Slechtste serie: alle soaps (of het nu nederlands, engels, amerikaans of auatralisch is)
Goede series nu:
Last tango in Halifax (nu mijn favoriete serie; aleen nog via BBC te volgen)
Miranda
Morse
The Killing (de deense versie)
The Bridge (deens/zweedse versie)
Sherlock (de engelse serie)
Endeavour (de jonge Morse)
Doctor Who
Arrow
Lewis
Luther
Silent Witness
Genre: SF, Fantasy en Detectives, liever europees dan amerikaanse series (met enkele uitzonderingen Cagney and Lacey, Hill Street Blues).
Interresant vind ik ook wel de nieuwe nederlandse serie Heer & Meester (neem wel wat korrels zout mee en kijk er niet te kritisch naar, lekker entertainment.

13-03-2014 21:52

Naam..Huib
Leeftijd..65 (tja..iemand moet de oudste zijn)
Woonplaats..Maassluis.
Midden jaren 60 hadden we nog geen tv thuis. Ik weet nog wel dat ik op zaterdag ging kijken bij mijn zus. Kan me Rawhide en Bonanza nog herinneren.Amerikaanse western series. In eigen land was er Stiefbeen en Zoon..Later, zo rond 1976 keek ik naar Hollands Glorie..Op mijn eigen tv, dat dan wel weer!
Nu, anno 2014, kijk ik een paar series..tja, als je met pensioen bent heb je tijd zat. Ik heb een externe harde schijf aangesloten op mijn tv en daar staan vele films en series op. Momenteel ben ik bezig met Falling Skies, The Tomorrow People en heb ik Crossing Lines als de betere serie ervaren. Natuurlijk gaan we in de zomer weer naar Under The Dome kijken.
Oja ..de western blijft toch ook wel favoriet. Deadwood en Hell On Wheels heb ik helemaal gezien. Tis wel geen Bonanza of Rawhide, maar toch....

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.