Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Soort van 'gerelateerd aan ..' overzicht

15-09-2020 17:03

De serie suggestie optie voldoet niet om series die zich in dezelfde "wereld" afspelen, te linken aan elkaar. Ik zie bijvoorbeeld onder Power de serie suggesties staan zoals The Walking Dead, The Flash Homeland, Suits, Banshee etc. Daar klopt natuurlijk geen kant van :p

Kan er een 'gerelateerd aan' of iets dergelijks toegevoegd worden? Dan is het tenminste duidelijk dat bijvoorbeeld o.a. The Flash, Arrow, Supergirl etc. aan elkaar gelinkt zijn.

15-09-2020 20:00

Ik denk dat Jos nog met iets bezig is. Heb je deze forumpost gelezen? Hierin stelde ik een tijdje geleden dit ook ter sprake.

18-09-2020 21:33

Oeps, vergeten dat ik dit had geplaatst :x

Ik had jouw forum post nog niet gezien.
Met deze post bedoel ik echter wel wat anders. Het is overzichtelijker als je bijvoorbeeld bij The Flash de series kan inzien welke zich afspelen in hetzelfde universum zoals o.a. Supergirl, Arrow etc. welke vast staan en niet gewijzigd kunnen worden door de bezoekers.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.