Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwsbericht NBC

02-05-2015 15:32

Ik zag vanmorgen op Facebook voorbij komen op de pagina van your text here met deze tekst.
Our family just got bigger. Welcome ‪#‎ChicagoMed‬ to NBC!
Ik wis allanger dat er een spinoff zou kunnen komen van Chicago Fire.
Fox had het bekend gemaakt in maart op de pagina van Facebook, maar nu ik dit zag ben ik eens verder gaan zoeken op google.
En volgens mij is het nu wel officieel, en zelfs dat er nog 2 nieuwe series komen op NBC.
De nieuwe spinoff van Chicago Fire, Chicago Med staat nog niet op IMDb.
Heartbreaker & Blindspot staat er wel al op, maar alleen niet genoeg informatie.
Heartbreaker, maar hij gaat officieel heten Heart Matters
your text here
Blindspot
your text here
Een paar sites, het is Engels maar neem aan dat jullie allemaal Engels kunnen.

Dit is wat Fox al eerder bekend heeft gemaakt eind februari, maar natuurlijk niet officieel.
your text here

your text here

your text here

your text here

your text here

Ik weet niet of dit al een beetje voldoende is om te kunnen uitzoeken of het echt officieel is, want helaas ik kan geen Engels, paar woorden maar, niet genoeg om het te begrijpen wat er precies staat op de sites.
Misschien een idee om er een nieuwsbericht erover te schrijven, op de sites zal volgens mij niet alle informatie opstaan over de 3 nieuwe series.
Misschien dat jullie dit eens kunnen uitzoeken, en als jullie zoiets hebben van het is echt officieel dat je er misschien daar een leuk bericht van kunt maken hier.

02-05-2015 19:28

Ik heb net een PB naar je gestuurd over dit bericht ;-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.