Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Waardige opvolger

13-10-2013 11:14

hallo,

ik ben op zoek naar een nieuwe en geschikte serie en dit omdat ik altijd wacht tot ervan een serie het hele seizoen uit is (om meer in het verhaal te zitten).
aangezien de meeste series in september,januari en mei/juni starten zit ik eventjes zonder serie(s).
dus moet ik nu ongeveer 1-2 maanden zien te overbruggen :)
de series die ik momenteel volg zijn :

Game of thrones
under the dome
suits
haven
how i met yout mother
person of interest (aanrader)
modern family
revolution
the big bang theory
homeland
the americans
the following
bates motel
warehouse 13
vikings
orphan black

en de series die ik volledig heb uit bekeken zijn:
breakin bad
fringe
touch
lost

ik heb een heel uiteenlopende smaak van genres maar wat mij toch het meest aanspreekt is mystery, af en toe het gevoel hebben van wow huh neen dat kan niet...

Hopelijk weten jullie nog goede aanradertjes :)

Mvg

13-10-2013 13:32

Revenge is heel goed!
Once upon a time?
falling skies?
prison break

13-10-2013 14:01

Revange lijkt me een meisjes serie (niet verkeerd bedoelt en het kan zijn dat ik compleet naast zit)
falling skies heb ik nog zitten overwegen maar heb The walking dead geprobeerd maar werd niet mijn ding, blijkbaar is falling skies de si-fi versie van TWD :s

13-10-2013 14:26

American Horror Story
Arrow
Heroes

13-10-2013 19:33

thx, zal ze eens overlopen en overwegen :)

14-10-2013 06:36

Je kunt ook eens kijken op de seriepagina van de series die je leuk vindt. Onderaan elke seriepagina staan seriesuggesties. Die suggesties komen voort uit wat vele anderen die die serie ook volgen kijken.

16-10-2013 08:18

Misschien niet je genre maar ik vind op dit moment the Black List heel goed. Er zijn nog maar 3 afleveringen uit maar misschien helpt het je net door die 2 maanden heen...

16-10-2013 20:35

heb hem al eens opgezocht en zal hem ook misschien volgen, alleen zal ik wachten tot s1 volledig uit is. Kijk namelijk liever een serie in 1 ruk door qua seizoen

17-10-2013 22:44

Is een gouwe ouwe ook goed? :-)
Als ik je lijst zo bekijk zou ik je zeker de X-Files aanraden!

18-10-2013 09:32

Orange Is The New Black een echte aanrader. grappig, goede verhaallijn en beetje maatschappelijk kritisch.

American Horror story - Real Humans - Hannibal

18-10-2013 16:52

Hmm, moeilijke keuze... zit in een serie crisis :)

27-10-2013 23:04

The walking dead (seizoen 4)
Arrow (seizoen 2)
Alcatraz (is maar 1 seizoen)
American Horror Story (seizoen 3)
The Finder (is ook maar 1 seizoen)

28-10-2013 12:00

ben eens begonnen met falling skies zoals maaikii18 voorstelde.
eenmaal je aan de aliens gewend bent gekomen is het echt een zot goeie serie :)
thx, jammer dat het er ook al bijna is doorgevlogen.
3 seizoen + vakantie is maar een paar daagjes kijk plezier :)

28-10-2013 20:16

Ben blij dat je de serie goed vond!! Vooral Tom Mason en Captain Waever zijn mijn favorieten. Op naar de volgende serie dan ;)

29-10-2013 09:28

ja maar ook puur het verhaal. Eerst een klein verhaal (lijkt niets speciaal) maar het komt alleen maar groter en zotter :)

29-10-2013 12:19

Beste series die afgelopen zijn maar geen rare cliffhangers hebben:

- Battlestar Galactica
- Firefly (met afsluitende film)
- Dexter
- The Booth at the End (loopt momenteel nog maar elk seizoen is één lang verhaal en staan los van elkaar)
- Jericho
- Breaking Bad

29-10-2013 14:47

dexter heb ik geprobeerd (1 seizoen) tof en nice maar voor bv 2 afleveringen per week,als je het iedere avond bekijkt is het wat minder

29-10-2013 17:10

Sherlock proberen. Zijn maar paar afleveringen(seizoenen) maar aflevering is speelfilmduur...Echt een aanrader!Staat op nummer 35 in de lijst top50.

02-11-2013 10:57

heb nog eens goed gezocht nadat falling skies is uitgekeken, Arrow twijfel ik hard maar zal het wss proberen omdat er nog maar net aan een 2de seizoen zijn begonnen.
Revenge daarentegen heb ik grote vraagtekens, wat is jullie mening daar over?

02-11-2013 15:26

Revenge en Arrow raad ik beide aan! Spannend en super vermakelijk =)

02-11-2013 18:40

gebeurt er in revenge af en toe eens wat actie en zit er een mysterie touch in het verhaal of is het meer pure drama en "romantiek"?

02-11-2013 21:35

Ik raad ook Arrow en Revenge allebei aan!

Is supernatural niks voor jou :p maar liefst 9 seizoenen, kun je in ieder geval vooruit ;)

02-11-2013 22:00

Revenge kan je weten te verbazen, ze kunnen je als kijker soms op het verkeerde spoor zetten. Natuurlijk zit er ook drama en romantiek in, maar er zitten ook wel vechtscènes in. In het tweede seizoen zijn ze op een gegeven moment eventjes de weg kwijt geraakt, maar het derde seizoen is net weer begonnen en ik kijk elke week weer uit naar welke verrassing ze deze keer in petto zullen hebben. Leuk is ook altijd dat je in de eerste aflevering van het seizoen een kijkje in de toekomst neemt (in seizoen 1 bijv. dat iemand neergeschoten wordt) en dat je de rest van het seizoen naar dat punt toe werkt met bijv. in seizoen 1 dus 'wie is er neergeschoten en wie heeft dat gedaan en met welke reden?'.

Je kunt hier ook mijn recensie lezen over het eerste seizoen: Recensie Revenge Seizoen 1.

02-11-2013 23:47

Actie in Revenge is er wel.. maar in mindere maten en meestal zonder geweld.

Wil je graag actie in de zin van geweld (schieten, vechten, schelden) dan kan je beter Banshee gaan kijken. Geweldige serie.
Is nu 1 seizoen verstreken en vernieuwd voor een 2e seizoen.

03-11-2013 11:08

banshee heb ik gevolgd tot 1 aflevering voor de seizoensfinale, door een of andere onverklaarbare reden ben ik gestopt...
misschien wel jammer maar nog altijd niet de goesting gehad om eens opnieuw te beginnen

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.