Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Waardige opvolger

21-01-2014 00:26

Probeer eens wat Engelse series.
Luther
Silent Witness
Sherlock Holmes
Broadchurch

21-01-2014 21:37

Heb je Doctor Who en Torchwood al geprobeerd? Groot huh en wow gehalte....:D

31-01-2014 05:46

Life on Mars http://www.imdb.com/title/tt0787490/

02-02-2014 10:57

Docter Who heb ik mijn vraagtekens bij :s de nieuwe serie begint bij de negende docter en weet niet of je de vorige (oudere) ook niet best eerst bekijkt...
& Torchwood is toch de spinn-off van docter who he?

09-02-2014 20:37

Doctor Who als je science fiction en humor wil en voorlopig nog wat te kijken wilt hebben! seizoen 1 moet je misschien even doorkomen maar daarna wordt het echt epic!

verder Jericho!! heb ik veel vermaak aan gehad en past zeker in je lijstje.

09-02-2014 20:40

Oh zie net dat er een pagina 2 was:p MAar doctor who begint inderdaad vanaf de 9e doctor, maar je hoeft de vorige series zeker niet gezien te hebben! Alles wordt perfect uitgelegd in het begin en pas in de latere seizoenen wordt er teruggeblikt op de oude serie maar dan vooral de tijd die tussen de oude en nieuwe serie zat.
Torchwood is inderdaad de spinoff en zou ik pas mee beginnen als je een heel eind in de originele serie bent

13-02-2014 16:04

Hmm, zijn echt zoveel series. Aangezien je van mysterie houdt, misschien dat je eens moet gaan kijken naar Day Break ( miniserie ), John Doe, Deadzone, Traveler, Mysterious Ways.. Zo kan ik nog wel paar opnoemen. Je kunt ook altijd even kijken op me profiel!

15-02-2014 11:18

Ben juist eens begonnen aan prison break; veel van gehoord maar nooit echt aan gedacht om dit eens te bekijken...
echt de moeite waard :o

14-03-2014 16:04

Prison break afgelopen: terug op zoek naar een nieuwe serie :s

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.