Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Missers van de eeuw

01-05-2013 15:25

Ik vraag me af wat jullie nu echt missers vinden. Ik zelf probeer altijd 3 tot 5 afleveringen te zien voordat ik doorga of het opgeef. Soms kun je er niet inkomen omdat er spelers inzitten waar je je aan ergert...Ik vind bv Revolution een leuke serie maar die dochter die zo moeilijk kijkt...oeh...geen sympatiek gevoel krijg ik bij haar. Raar eigenlijk hoe dat werkt. Daarom al kan voor mij een serie hem niet worden...Hoe zit dat bij jou? Of verhaallijnen die niet kloppen, of series waar je je heel erg op verheugde maar wat zo tegenviel...Let me hear!

01-05-2013 17:17

Haha ja ik vind die meid in Revolution ook vreselijk, maar vind de serie verder wel erg goed dus ik blijf gewoon kijken =). Helaas weinig hoop dat ze haar eruit schrijven :p.

01-05-2013 17:23

Inderdaad Jessica, die schrijven ze er niet uit. Ik vind de rest goed gecast, maar hoe zij aan haar rol is gekomen...?

14-05-2013 11:30

Zo heb ik ooit de drie "Millennium" seizoenen gekocht,
en al zowat 5/6 x beginnen kijken maar ik hou het gewoon niet vol! :p
Nogthans van Chris Carter (x-files) en met Lance Henriksen!

16-05-2013 16:51

auggie uit covert affairs.. wat een misselijk hoofd!

16-05-2013 19:18

Ik vind Auggie juist soms erg sexy...maar goed ik heb misschien een nerd afwijking. Ik had heel wat voorgesteld van the Following maar dat vind ik zo'n slechte serie...na 10 mensen met een opdracht heb je t wel gezien lijkt me..ongeloofwaardig en slecht geacteerd...

24-05-2013 14:17

Kan er helemaal bij komen dat je om die reden revolution inderdaad niet goed vind. vind haar inderdaad een van de slechtste personages ooit, terwijl het echt geen slechte serie is, maar de schrijvers hebben gewoon geen leuke speler voor haar gekozen.. ze proberen haar heel stoer te laten zijn maar het mislukt nogal :p

Verder zit ik te denken aan series die erg slecht zijn maar kan er zo 123 niet op komen.
Ik moet wel toegeven dat ik bij the big bang theory niet door de eerste 3 aflevering was gekomen de eerste keer dat ik ging kijken,, dat was echt slecht!! maar na het toch een keer geprobeerd te hebben ben ik halverwege seizoen 5 :p

24-05-2013 22:29

episodes heb ik de eerste afleveringen gezien, maar na een paar afleveringen dacht ik echt: waar kijk ik naar!?!? het voegde voor mij weinig toe

31-08-2013 17:20

Grimm echt niet doorheen te komen!

31-08-2013 19:29

@denny, had ik dus ook, ben vrij snel met die serie gestopt. Toch vond ik het gegeven wel leuk maar de uitvoering wat minder...

01-09-2013 08:16

Painkiller Jane, met Christina Loken. Mijn oma kan beter acteren dan dit mens, en die is al 50 jaar dood! Hoe die in godsnaam ooit ergens aan een rol geraakt is me een compleet raadsel! Voor Bloodrayne kreeg ze zelfs een Razzie! In Terminator 3 viel het nog mee omdat ze een robot was...

01-09-2013 18:17

Ik kijk juist weer met heel veel plezier naar Grimm! Zo zie je maar dat dat per persoon heel erg verschilt ;)

10-09-2013 16:38

Laatst gedacht een koopje te doen;
de eerste 3 seizoenen van Flashpoint...
Mijn misser dus :-)

10-09-2013 17:51

Ik vond Flashpoint wel een leuke serie, maar begrijp dat jij daar anders over denkt ;)

10-09-2013 22:29

serieus? ik begreep het zelf niet :-)
nee serieus, niet verkeerd, maar veel te braaf en te oppervlakkig naar mijn gevoel,
al moet ik er eerlijk aan toevoegen dat ik ze niet uitgekeken heb,
misschien werd het nog beter, maar de klik was er niet.
nu ja, de geuren en de kleuren enz enz :-)

10-09-2013 22:43

Soms heb je ook wel dat de tijd op dat moment niet goed is. Heb bv Merlin kortgeleden pas echt gezien. Was er ooit aan begonnen, kon me toen niet echt vasthouden. Nu alles achter elkaar gezien...heerlijk....

10-09-2013 22:45

ben eens gaan kijken naar je score: 7,
evenveel als voor "harper's island" bv,
wat ik dan weer veel beter vond dan "flashpoint".
ik weet niet hoe of waar je series kijkt,maar op de Belgische zender "canvas" tonen ze op maandagvoormiddag "hill street blues", als je de kans hebt moet je daar dan eens naar kijken: het is "flashpoint" maar dan rauwer, dieper, echt-menselijker....
ik denk dat je er ook weg van zal zijn!

10-09-2013 22:51

@ Lyannah: zeer zeker waar, ik heb dat ook al enkele keer voorgehad!
(idem met films trouwens)
daardoor ook dat ik mijn score soms wel eens verander bij een tweede of zelfs derde kijkbeurt (ben nu voor de ?ste keer aan "spooks" herbegonnen, nog altijd even goed, de eerste keer vond ik het bagger!)

14-10-2013 11:51

In de gym "Human Target" gezien, ik wist niet dat een mens zijn tenen konden krullen op een loopband. :-)

31-01-2014 05:54

Arrow,

Omdat ik deze serie ongelofelijk slecht gecast vind.
(Acteurs genomen om de looks in plaats van acteer talent)
Ook de actrice die het 17 jarige zusje van Arrow speelt ziet er uit als 28.

Omdat het filmtechnisch erg slecht is
(Het beeld word versneld tijdens actiescènes en dit valt wel erg op)

Het verhaal/script
(Het isdee van Arrow is prachtig, maar het is zo kinderachtig geschreven en voorspellend. Het is naar mijn mening een soort van The A team, powerrangers nivo. en nee dit is geen compliment)

01-02-2014 20:14

Alle serires die iets hebben met vampieren. Wat is dat toch die bezetenheid met vampieren? Was er soms een onderzoek waaruit bleek dat hier geld te halen viel? Hou toch eens op met dit soort series. Er zijn betere onderwerpen uit het gewone leven te halen.

06-02-2014 22:44

Ik vind Arrow leuk, maar erger me kapot aan Laurel. Ze begint ook steeds meer te janken, hou ik niet van. Seizoen 2 vind ik beter dan seizoen 1.

Elementary vond ik leuk, tot ze Moriarty hadden gevangen. Daarna heb ik nog 2 of 3 afleveringen gezien en ben gestopt.

The Following: Seizoen 1 vond ik geweldig, de eerste aflevering van seizoen 2 heb ik halverwege afgezet.


The 4400: 3 aflevering volgehouden, ging me allemaal veel te traag.

En ik vind Hawaii 5-0 écht geen moer aan.

Edit: Ik vind dat mens van Unforgetable ook héél vervelend. Vond haar in Missing without a trace al stom.

07-02-2014 12:34

Bij mij is het toch meestal wel andersom.
Zo vind ik Charlie van Revolution echt een tof wijf. In seizoen 2 doet ze het al veel beter dan is seizoen 1.
Ook vind ik de eerste 2 afleveringen van The Following seizoen 2 goed en vind ik de serie The 4400 geniaal.

Ook series met bijv. fantasy en/of sci-fi vond ik over het algemeen gaaf. Denk hierbij aan Battlestar Galactica, Falling Skies & The 4400.

De grootste missers voor mij waren toch wel Cult & Zero Hour.

07-02-2014 16:37

Ik heb weinig met aliens, dus dan haak ik snel af. Misschien moet ik The Following se2 nog een kans geven.

Ik zag hier de trailer van Resurrection, die zag er ook vet uit!

09-02-2014 11:47

Black sails (black pussy) AAAAAhhhhhhhhhhrrrrr

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.