Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Missers van de eeuw

15-02-2014 22:21

Arrow. Ik heb 1 aflevering gezien en mag dan vast niet oordelen... maar wat een vreselijk acteerwerk zeg. En dat pakje van hem vind ik erg storend.
Verder (en hier maak ik geen vrienden mee) vind ik Game of Thrones echt NIET interessant. Ik heb wel alles gezien, want vriend vind het wel leuk... maar het trekt me gewoon totaal niet. Het is me te traag, teveel verschillende personages en gebieden. Ik hou dat echt niet bij :p

08-03-2014 14:18

Ik vind Revolution weer heel erg goed. Het zijn onbekende acteurs en dat is ook weer goed. Augie vind ik zelf heel erg goed zowel in covert als op harpers Island. Soms moet je gewoon door een karakter heen kijken het hoort er gewoon bij. The following vinden wij hier thuis ook weer top moet ik zeggen. Dus ik heb niet echt iets van ja dat vind ik een misser.

09-03-2014 11:21

Ik vond Sleepy Hollow niks, maarja wie ben ik. Er schijnt een tweede seizoen te komen...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.