Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Zoektocht naar nieuwe series

17-02-2020 20:37

Hoi allemaal,
Mijn vriendin en ik kijken regelmatig series en het lukt me momenteel niet om nog een leuke serie te vinden, dus wellicht dat jullie ons kunnen helpen!

Waar wij ons echt heel erg mee hebben vermaakt waren de series Rizzoli & Isles, The Mentalist, Convert Affairs, The Glades, Nikita, Psych, en Veronica Mars. Valt me op dat dat toch wel beetje de crime, drama genre is die niet al te serieus zijn.

Als jij een vergelijkbare weet hoor ik dit graag, en wees ook vrij om in mijn profiel te kijken om andere suggesties te geven.

En als je vragen hebt hoor ik dit ook graag !

17-02-2020 22:40

https://www.myepisodes.com/cal/

17-02-2020 23:06

Bij crime-series zoek ik het zelf in de wat serieuzere series zoals Unforgotten en Line of Duty (bovendien zijn die Brits).
Misschien zie je hier iets tussen:
Banshee
Justified
Longmire
Six Feet Under
Weeds
Bosch
Get Shorty

17-02-2020 23:45

The Americans, Ray Donovan, Fargo, Goliath, Homeland, Banshee, Strike Back.

18-02-2020 01:54

Banshee, Longmire, Justified, Fargo, Siren, Helix, Rasing Dion, For All Mankind, waren echt goede series, Ray Donovan is een goeie. (Siren begint weer in April)
nieuwe series, FBI: Most Wanted, Lincoln Rhyme.
Op Youtube zijn ook trailers te vinden als je naar "new tv series" zoekt.....

18-02-2020 09:08

En kijk is bij de overzichten van nieuwe serie dat elke maand uitkomt.
februari 2020.
Of het wekelijkse overzicht van series die in Nederland en Belgie uitkomen.
week 8

18-02-2020 11:21

Siren, Helix, Rasing Dion, For All Mankind, zijn niet "crime" series, (die ik erbij haalde) maar wel met een vlot verhaal, dit zijn nu eens goede Science Fiction series.
Er zijn de laatste tijd veel politie series maar die lijken wel heel veel op elkaar, Blue Bloods heeft ook een drama gehalte, en is ook alweer vernieuwd voor een 10e seizoen, wat denk ik wel wat zegt, als andere series het maar 5 of 7 seizoenen uithouden, en de kwaliteit blijft ook nog op goed peil, als de kwaliteit afneemt, haak ik af hoe jammer dat ook is, maar de keuze is al reuze :)
Weeds is leuk, ook omdat het in een familie afspeelt, en er ook humor in zit.
Banshee is goed om de harde actie vond ik, goed verhaal en spanning, Longmire is vooral leuk omdat er toch een "rode draad" in zit, net zoals bij de Mentalist.
In Plain Site, is ook een goede serie, met goed verhaal, en lijkt een beetje op de Mentalist, maar dan is "Lie to me" een betere keuze,
"Human Target", is dan met meer actie en drama, met een goede hoofdrol speler, "Dexter" zal je wel al gezien hebben ?
"Fringe" is een Sci-Fi serie, die wel in het begin goed is, maar je moet er van houden, wel met een vleugje humor,
"Do No Harm" is een dokter die "undercover" misdaad bestrijd, en mensen helpt, orginele serie vindt ik.
"Hannibal" (de tv serie) gaat over de jacht op een mordenaar, die zn slacht offers opsnijdt, inpakt en invriest, klinkt goedkoop maar deze serie is goed.
"Frequency" is naar de gelijk namige film, maar is toch meer "fantasy" de rode draad is een serie moordenaar die tegen gehouden moet worden.

18-02-2020 20:15

Bedankt voor de reacties, ik heb van allemaal trailer opgezocht en toch paar aan mijn lijstje toegevoegd; Banshee, Human Target en Justified.

Wij hebben ook ons prima vermaakt met series zoals Blindspot, Blacklist, Burn Notice, Eureka, Forever, Instinct, Kyle XY, Supernatural, Take Two, White Collar, en Wiskey Cavelier. Wellicht dat er ook nog wel series zijn die beetje daar tussen vallen?

Met zo'n 200 series te hebben gekeken heb ik het gevoel dat het langzaam op te begint te raken :p

18-02-2020 21:54

KevinAhrens - 18-02-2020 20:15

Met zo'n 200 series te hebben gekeken heb ik het gevoel dat het langzaam op te begint te raken

Nee hoor ik heb 633 series gezien en nog steeds wordt de nog-te-kijkenlijst langer en zeker niet korter.

20-02-2020 14:10

Series raken nooit op, je moet alleen je zoekveld verbreden. Als ik je lijst zo bekijk, kijk je vooral series van de commerciƫle omroepen in de VS. Ga eens zoeken op kabel(HBO, Showtime, Starz) of streamingdiensten.

Als je Banshee en Justified goed vindt kan ik je Reprisal wel aanraden, beetje mix van deze twee.

20-02-2020 20:15

H3nDri3 - 20-02-2020 14:10
Series raken nooit op, je moet alleen je zoekveld verbreden. Als ik je lijst zo bekijk, kijk je vooral series van de commerciƫle omroepen in de VS. Ga eens zoeken op kabel(HBO, Showtime, Starz) of streamingdiensten.

Als je Banshee en Justified goed vindt kan ik je Reprisal wel aanraden, beetje mix van deze twee.

Bedankt voor je tip, zal eens kijken naar HBO, Showtime etc!

Ik heb Reprisal aan mijn lijstje, de actrice ken ik van Timeless, hier heb ik mij ook goed mee vermaakt!

Series zoals Kyle XY, Smallville, Supernatural en Lost heb ik me ook heel goed mee vermaakt. Mocht iemand daar nog vergelijkbare suggesties voor hebben sta ik daar voor open!

20-02-2020 21:35

Grimm, Watchmen, Hunters (2020), Outlander, The Sinner, Mr Mercedes, Manhunt, Better Call Saul....

21-02-2020 01:02

"Emergence" en "Touch" zijn ook goede en spannende "boven natuurlijke" series

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.