Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

wat zal ik es kijken?

24-07-2016 15:26

tis komkommertijd in mijn lijst. Heb nog wel veel wat ik wil zien maar zoek eigenlijk even iets anders ...lekker paar seizoenen achter elkaar ofzo. Wie weet iets in de trant van een goeie serie met lekkere actie, niet te ingewikkeld...voor ff tussendoor....?
Dacht aan iets als Rizzoli, ncis, blacklist, person of interest etc (deze kijk ik al...)

24-07-2016 18:45

Rizzoli & Isles zit in het laatste seizoen. Heerlijk wegkijk serie.

Person of Interset is net afgelopen, moet je iets meer bij nadenken.

Ook de Chicago (PD, Fire,Med) franchise is erg leuk vermaak

Maar ook wat oudere series als Cold Case, Without a Trace en The Closer zijn erg leuk.

24-07-2016 19:22

@roeman, rizzoli en person al helemaal bij...ik vond chicago fire zo langdradig, ben toen na 2 seizoenen geloof ik afgehaakt...vond de verhaallijn te deprimerend maar misschien moet ik die idd maar weer eens bekijken... die oudere, eindigen die seizoenen een beetje afgerond?

25-07-2016 12:02

Ja hoor, ze eindigen allemaal zonder cliffhangers.

26-07-2016 14:35

Heb Chicago Fire maar weer opgepakt en het bevalt me goed....ondertussen halverwege seizoen 2 :-) Closer en Coldcase vind ik niet te streamen met ned ondertiteling..(.en dat is op zich geen probleem maar wil deze kijken aan het einde van een vermoeiende dag en dan wil mijn engels wat minder goed...)

28-07-2016 11:01

banshhe top serie

02-08-2016 18:00

Zoveel leuke series, bijv;
The 100
Orange Is the New Black

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.