Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Serie's zoals 24, Homeland, Nikita, Alias, Prison break

03-05-2016 13:11

Hoi hoi,

Ik heb de serie's: 24, Homeland, Nikita, Alias, Prison break bekeken en vondt ze echt goed, ook omdat er een verhaallijn in zat, zodat je episode naar episode kijkt tot het einde van de seizoen. En doorgaat met het volgende seizoen wat aansluit op de vorige seizoen. Zijn er meer van dit soort serie's in dezelfde trend van CAI, FBI, CTU. En met goede karakters.

03-05-2016 19:55

Hoi

Die series heb ik ook allemaal gezien. Om in hetzelfde genre te blijven zou ik zeggen, kijk eens naar:

Dexter
Sons Of Anarchy
Covert Affairs
Quantico
Person Of Interest

04-05-2016 09:41

Misschien Person of interest idd, The Americans en Spooks? The Blacklist is ook een optie...

04-05-2016 16:10

De serie Spooks, speelt dat over de hele wereld af, of alleen op engelse bodem?
Person of Interest lijkt me ook leuk.

Hou deze serie's even in gedachten om ze te gaan bekijken. Ik ben nog bezig met Nikita.

De serie Quantico vond ik moeilijk door tekomen, hou wel van het genre, maar vindt het wat rommelig overkomen. Misschien ben ik te kritisch, maar op de 1 of andere manier pakt die mij niet.


Covert Affairs lijkt me ook goed.

Ik heb heel veel reviews gelezen op deze site over Sons of Anarchy, ga me er toch aan wagen.

Ik had met de serie Prison Break ook zoiets van, zal wel tegen vallen. Maar wat een onwijs gave serie was het. Ga ik met de tijd nog een keer helemaal opnieuw bekijken.

The Blacklist vond ik tegen vallen, ik heb 5 afleveringen bekeken, maar ben afgehaakt.


  • Covert Affairs
  • Spooks
  • Person of Interest



Deze ga ik na de serie Nikita bekijken

Dank je wel voor de info. Hebben jullie meer tips, ik hou me aanbevolen.

Thanks.

07-05-2016 21:30

Ik heb nog een paar series die je misschien ook wel leuk kan vinden.

- The Americans Gaat over een KGB stel in de Verenigde Staten
- Banshee Crimineel die zich voordoet als politie officier
- Deutschland 83 Oost Duitser die moet spioneren in het West Duitse leger
- Peaky Blinders Britse series over een gang in Birmingham
- The Game
- IRIS - Een Koreaanse variant van 24 die ik persoonlijk van zeer hoog niveau vond, maar ik weet niet of je naar een serie in een vreemde taal kan kijken.

Oh Ja, misschien nog iets om bij te brengen, maar een 24 serie komt terug op TV in de VS. 24: Legacy bij FOX is paar weken/maanden geleden besteld (veel rollen worden door andere acteurs gespeeld)

En aangezien je ''Band of Brothers'' ook heb gezien met een 10, zal ik je de The Pacific ook zeker aanraden en ''The Mighty Eight' wordt de derde versie van Tom Hanks en Steven Spielberg (komt waarschijnlijk op TV in 2017)

08-05-2016 09:17

Hoi Thomas,

The Pacific serie heb ik ook gezien en is inderdaad een top serie. Ik genoot al van The Band of Brothers. The Mighty Eight wordt volgens mij ook heel mooi. Kan ook niet anders, Tom Hanks & Spielberg maken mooie serie's en films.

Serie "24" wordt vervolgd met een nieuwe seizoen, dacht dat Jack Bauer niet meer mee deed, wel doet hij een gastrol. Maar het verhaal vond ik altijd steengoed, ben blij dat het terug komt. We hebben er lang op moet wachten, toch...

De serie Banshee spreekt me ook aan, net even gekeken op deze site voor de review.
Gaat helemaal goed komen

De serie Iris lijkt me ook wel leuk, al is het van Koreaanse bodem, als het maar goed is.

Britse serie's vindt ik meestal wat stijfjes. Ik wil wel aan Spooks beginnen.

Heej Thomas, bedankt voor de info.

Groetjes, Corné

29-05-2016 16:38

The Americans!
Band of Brothers.
Dexter (alleen seizoen 1, daarna moet je stoppen met kijken).

29-12-2016 09:22

helemaal in de HomeLand stijl is Designated Survivor - wel aardig 1e seizoen - met Kiefer Sutherland als hoofdrolspeler en producer.

29-09-2017 10:46

Als ik zo jouw lijstje lees; 24, PB, dan is Designated survivor wel wat voor jou. Net niet serie vind ik zelf, 6 je richting 7, wel aardig dus maar geen Homeland, Luther, Black Mirror

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.