Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Chicago fire

29-04-2015 23:14

In SO 2 is er de aflevering A Dark Day.
In deze aflevering raakt Shay verwond.
In de volgende aflevering wordt hier niet op terug gekomen en ga de serie verder alsof er nooit een Dark Day heeft plaats gevonden. Ik heb het gevoel dat ik een aflevering mis. Maar ook volgens IMDD is de aflevering die daarna kijk de juiste. Ik vind het een hele leuke serie maar ik hou nu er een kater aan over.
Herkent iemand dit of weten ze wat ik gemist heb.......???????

30-04-2015 01:14

Hallo Sandrajanet,

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, en inderdaad je hebt een aflevering gemist.
Chicago Fire heeft een spin-off, en die heet your text here
Chicago Fire en Chicago P.D. hebben wel eens een crossover, en de crossover begint altijd eerst met Chicago Fire en dan Chicago P.D.
De aflevering die jij hebt gemist moet zijn.
your text here, daar gaat het namelijk mee verder en dan zie je ook hoe het verder gaat en afloopt met Shay en de rest van de aflevering.
Ik geef je nog een tip om te kijken, i.v.m crossovers, het is misschien handig om ook deze te kijken, zodat je weet hoe het verder gaat en afloopt.
Alleen als je het zelf wilt om het weten, maar niks moet het mag.
Ik kijk zelf de serie Law & Order:SVU niet, maar omdat hun ook wel eens een crossover hebben met Chicago Fire en Chicago P.D. dan kijk ik het natuurlijk wel, zodat je dan weet hoe het verder gaat en afloopt.

Dit is de volgorde van een crossover.
1. Chicago Fire S03E07 Nobody Touches Anything (1)
2. Law & Order: SVU S16E07 Chicago Crossover (2)
3. Chicago P.D. S02E07 They'll Have to Go Through Me (3)

Volgende crossover Chicago Fire en Chicago P.D.
1. Chicago Fire S03E13 Three Bells (1)
2. Chicago P.D. S02E13 A Little Devil Complex (2)

Laatste crossover met Chicago P.D. en Law & Order:SVU
1. Chicago Fire S03E21 We Called Her Jellybean (1)
2. Chicago P.D. S02E20 The Number of Rats (2)
3. Law & Order:SVU S16E20 Daydream Believer (3)

Als je iets niet begrijpt, dan laat het maar weten.
En als ik iets ben vergeten of iets verkeerds heb gezegd, dan mogen natuurlijk andere hier verder op reageren.

30-04-2015 20:07

Helemaal super. Ik ga opzoek. THX

19-06-2015 16:32

ik was ook goed in de war ff. maar met deze uitleg is alles oke. dus dank je wel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.