Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Updaten series Siberia & Orphan Black

22-01-2015 21:57

Ik heb op TheTVDB.com acteurs en fan art toegevoegd aan de serie Siberia (MijnSerie.nl) (TheTVDB.com) en fan arts toegevoegd voor de serie Orphan Black (MijnSerie.nl) (TheTVDB.com). Er is nu 48 uur verstreken maar deze informatie is nog niet beschikbaar op MijnSerie.nl.

Kunnen jullie de series updaten?
Bij voorbaat dank.

22-01-2015 22:54

De acteurs kun je nu zien bij de page van Siberia. De fanart bij Orphan Black dan weer niet, maar ze zijn wel toegevoegd.

23-01-2015 09:12

De laatste tijd is thetvdb erg traag met betrekking tot het ophalen van plaatjes. Hierdoor liggen veel series achter met het ophalen van de plaatjes. Hierdoor duurt het langer dan 48 uur.

23-01-2015 18:10

Dank jullie wel voor het updaten en de informatie.
TheTVDB is over het algemeen niet heel snel :p De website zelf is ook regelmatig eventjes offline. Het gekke is wel dat dit altijd gebeurt als ik wat wil toevoegen.. Misschien willen ze me iets vertellen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.