Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!
Nieuw design
05-08-2024 23:46
Tamino - 05-08-2024 23:40series volgen lukt me niet meer
Korte termijn oplossing (in ieder geval wat betreft de website): Ga naar je profiel en klik daar op de groene knop Series toevoegen.
06-08-2024 07:45
Helaas, de site is traag en sommige topics werken niet of nauwelijks. Bijvoorbeeld een serie toevoegen aan een eigen gemaakte lijst lukt niet. En als het dan na heel lang wachten wel lukt staat de gekozen serie toch niet in jou lijst. In afwachting groet Mathias
06-08-2024 09:10
Ik heb voor nu de oude website weer terug gezet. Ik ga uitzoeken waarom het niet zo soepel liep.
06-08-2024 09:26
Lange - 06-08-2024 09:10Ik heb voor nu de oude website weer terug gezet. Ik ga uitzoeken waarom het niet zo soepel liep.
Bedankt
06-08-2024 10:38
Arjensky - 05-08-2024 23:32Ik heb een paar opmerkingen en een vraag:
1. Op de seriepagina laadt het vak statistieken niet, ik blijf een draaiende cirkel zien. Doorklikken naar Meer Statistieken werkt wel.
2. Op de seriepagina kun je een serie toevoegen via Volg Deze Serie. Na een keuze tussen drie opties krijg je een groene knop. Die knop werkt bij mij over het algemeen niet. Bij een vandaag aangemaakte serie werkte hij wel.
3. Kun je bij series die in hun eerste seizoen zitten geen cijfers per seizoen meer geven?
De server liep dus helemaal vol, daarom werden sommige dingen niet meer geladen. Dit is dus voor 1 en 2 het geval.
Voor 3, is het inderdaad zo dat als er maar 1 seizoen je nu niet een cijfer per seizoen kan geven. Maar ik zal dit aanpassen dat het wel weer mogelijk is.
06-08-2024 11:18
Dank je, Jos.
06-08-2024 12:56
Hoi,
Vind het ontwerp mooi, hoor. Lekker rustig voor de ogen deze donkere versie. Alleen paar haken en ogen nog. Als je drukt op bewerken serie info dan verschijnt er een pagina met streepjes en aankruis hokjes zonder de tekst trailer, afleverings duur etc. Bij suggesties is het niet meer mogelijk om zelf suggestie toe te voegen, en dat is jammer. (omdat de suggesties die er toegevoegd zijn, vaak totaal niet overeen komen met de serie).
De knop hou me op de hoogte mis ik ook.
Ik gebruik de knop mijn lijsten eigenlijk nooit die is in mijn ogen meer overbodig, maar ja. Zo heeft iedereen wat, hele opgave lijkt me, om het ieder naar z'n zin te maken en ook nog eens functioneel.👍
07-08-2024 10:09
Sproet2jes - 06-08-2024 12:56Hoi,
Vind het ontwerp mooi, hoor. Lekker rustig voor de ogen deze donkere versie. Alleen paar haken en ogen nog. Als je drukt op bewerken serie info dan verschijnt er een pagina met streepjes en aankruis hokjes zonder de tekst trailer, afleverings duur etc. Bij suggesties is het niet meer mogelijk om zelf suggestie toe te voegen, en dat is jammer. (omdat de suggesties die er toegevoegd zijn, vaak totaal niet overeen komen met de serie).
De knop hou me op de hoogte mis ik ook. Ik gebruik de knop mijn lijsten eigenlijk nooit die is in mijn ogen meer overbodig, maar ja. Zo heeft iedereen wat, hele opgave lijkt me, om het ieder naar z'n zin te maken en ook nog eens functioneel.👍
De website is weer overgezet. Gisteren heb ik suggesties toevoegen erin gezet. Het aanpassen wou denk ik niet omdat de achterkant vol liep, dat zou dus nu allemaal moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag.
07-08-2024 17:16
Toch de boel weer terug gezet vandaag :-(
07-08-2024 21:25
Lange - 07-08-2024 17:16Toch de boel weer terug gezet vandaag :-(
Sterkte ermee, Lange. Zoals ik al zei lijkt me een hele klus.💪. Hoop dat 't gaat lukken, rustig aan. Afentoe even een adempauze.
08-08-2024 21:24
Toevoegen van trailer bv gaat nog steeds niet. Alleen aankruisvakjes en pagina lijntjes. Als ik dan toch een vakje aanklik zijn ze allemaal hetzelfde en dat is het land van herkomst (ofzoiets want dat kan ik niet zien). ![]()
08-08-2024 21:42
Welke browser gebruik je? Windows of mac? Want hier werkt het namelijk wel
08-08-2024 22:20
Lange - 08-08-2024 21:42Welke browser gebruik je? Windows of mac? Want hier werkt het namelijk wel
Op mijn mobiel samsung. Voeg meestal series en trailer etc via mobiel toe. En daar is mijn browser google chrome.
Op mijn laptop windows.
08-08-2024 23:00
Lange - 22-07-2024 11:41QuoteTamino - 21-07-2024 12:15hey , persoonlijk vind ik het oude ontwerp beter want daar kun je direct doorklikken naar een trailer en notificaties aanzetten enz.
De hou mij op de hoogte functie is er inderdaad uit (deze wordt ook niet veel meer gebruikt), als de serie en trailer heeft staat die er ook bij. Bij Dexter is deze momenteel niet actief, maar zal hem even toevoegen.
Daarnaast kan je hier: Profiel instellingen bewerken makkelijk alle hou mij op de hoogtes instellen.
Keert de hou me op de hoogte functie wel of niet terug. Momenteel staat tie er niet bij.
09-08-2024 09:44
Het zou niet mogelijk moeten zijn om content te bewerken op mobiel, want dan is de knop er niet. Ook is het formulier niet gemaakt voor mobiel, ik zal kijken of ik dit aan kan passen.
Wel zal de oude website straks weer terug worden gezet. Nu was het een test en die is goed gegaan gelukkig. Maar ben volgende week op vakantie en durf het nog niet aan om het nu te laten draaien ;-)
09-08-2024 10:04
Lange - 09-08-2024 09:44Het zou niet mogelijk moeten zijn om content te bewerken op mobiel, want dan is de knop er niet. Ook is het formulier niet gemaakt voor mobiel, ik zal kijken of ik dit aan kan passen.
Wel zal de oude website straks weer terug worden gezet. Nu was het een test en die is goed gegaan gelukkig. Maar ben volgende week op vakantie en durf het nog niet aan om het nu te laten draaien ;-)
Dat is dan vreemd ik voeg al een hele poos trailers toe en als afleverings duur niet goed is ofzo geef ik dat ook op die manier (mobiel) door via knop bewerk content..
Hele fijne vakantie. ✌
09-08-2024 10:31
Sproet2jes - 09-08-2024 10:04QuoteLange - 09-08-2024 09:44Het zou niet mogelijk moeten zijn om content te bewerken op mobiel, want dan is de knop er niet. Ook is het formulier niet gemaakt voor mobiel, ik zal kijken of ik dit aan kan passen.
Dat is dan vreemd ik voeg al een hele poos trailers toe en als afleverings duur niet goed is ofzo geef ik dat ook op die manier (mobiel) door via knop bewerk content..
Hele fijne vakantie. ✌
Ik vermoed dat Jos bij "mobiel samsung' aan de app denkt terwijl (zo lees ik het tenminste) Sproetjes op haar mobiel via de browser de website benadert.
09-08-2024 10:39
Arjensky - 09-08-2024 10:31QuoteSproet2jes - 09-08-2024 10:04QuoteLange - 09-08-2024 09:44Het zou niet mogelijk moeten zijn om content te bewerken op mobiel, want dan is de knop er niet. Ook is het formulier niet gemaakt voor mobiel, ik zal kijken of ik dit aan kan passen.
Hele fijne vakantie. ✌
Ik vermoed dat Jos bij "mobiel samsung' aan de app denkt terwijl (zo lees ik het tenminste) Sproetjes op haar mobiel via de browser de website benadert.
Dat klopt helemaal, denk ik. Ik doe t idd via website browser, niet via de app. 😉
09-08-2024 10:41
Op de oude website is het mogelijk om het formulier via de website te gebruiken. Op de nieuwe is dat niet het geval.
Maar misschien dat het wel werkt als je mobiel draait, maar het formulier past dan niet op je mobiel. Ik zal kijken of ik het voor mobiel kan optimaliseren.
09-08-2024 11:04
Lange - 09-08-2024 10:41Op de oude website is het mogelijk om het formulier via de website te gebruiken. Op de nieuwe is dat niet het geval.
Maar misschien dat het wel werkt als je mobiel draait, maar het formulier past dan niet op je mobiel. Ik zal kijken of ik het voor mobiel kan optimaliseren.
Dat zou super zijn.💫
09-08-2024 14:12
Heb net een update gedaan aan de nieuwe website. De nieuwe website kan je bekijken bij de volgende series:
- House Of The Dragon
- BB vol liefde
- Greys Anatomy
- Game Of Thrones
- Station 19
- Those About To Die
- The Boys
- Criminal Minds
- Dexter
het zou nu ook mogelijk moeten zijn om een serie te bewerken op mobiel. Ook heb ik de hou mij op de hoogte functie toegevoegd.
Hoor graag of het nu werkt :-)
09-08-2024 15:48
Lange - 09-08-2024 14:12Heb net een update gedaan aan de nieuwe website. De nieuwe website kan je bekijken bij de volgende series:
- House Of The Dragon
- BB vol liefde
- Greys Anatomy
- Game Of Thrones
- Station 19
- Those About To Die
- The Boys
- Criminal Minds
- Dexter
het zou nu ook mogelijk moeten zijn om een serie te bewerken op mobiel. Ook heb ik de hou mij op de hoogte functie toegevoegd.
De bewerk content knop is nog steeds pagine met alleen vakjes en lijntjes zonder tekst. De hou me op de hoogte funtie werkt prima.
09-08-2024 15:51
Sproet2jes - 09-08-2024 15:48QuoteLange - 09-08-2024 14:12Heb net een update gedaan aan de nieuwe website. De nieuwe website kan je bekijken bij de volgende series:
- House Of The Dragon
- BB vol liefde
- Greys Anatomy
- Game Of Thrones
- Station 19
- Those About To Die
- The Boys
- Criminal Minds
- Dexter
De bewerk content knop is nog steeds pagine met alleen vakjes en lijntjes zonder tekst. De hou me op de hoogte funtie werkt prima.
Bij mij werkt bewerk content wel.
09-08-2024 16:57
Mandy1966 - 09-08-2024 15:51QuoteSproet2jes - 09-08-2024 15:48QuoteLange - 09-08-2024 14:12Heb net een update gedaan aan de nieuwe website. De nieuwe website kan je bekijken bij de volgende series:
- House Of The Dragon
- BB vol liefde
- Greys Anatomy
- Game Of Thrones
- Station 19
- Those About To Die
- The Boys
- Criminal Minds
- Dexter
Is dat via de app of via de browser naar de website op mobiel? Bij mij is het via website niet de app van mijnserie.
09-08-2024 17:04
Sproet2jes - 09-08-2024 16:57QuoteMandy1966 - 09-08-2024 15:51QuoteSproet2jes - 09-08-2024 15:48QuoteLange - 09-08-2024 14:12Heb net een update gedaan aan de nieuwe website. De nieuwe website kan je bekijken bij de volgende series:
- House Of The Dragon
- BB vol liefde
- Greys Anatomy
- Game Of Thrones
- Station 19
- Those About To Die
- The Boys
- Criminal Minds
- Dexter
Is dat via de app of via de browser naar de website op mobiel? Bij mij is het via website niet de app van mijnserie.
Ik werk via de website op mijn PC
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.