Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuw design

16-07-2024 11:57

Hallo,

Afgelopen periode heb ik hard gewerkt aan de serie pagina's. Ik heb om te testen en om ook jullie het nieuwe design te laten zien alvast 1 serie omgezet.
Namelijk Dexter is omgezet naar het nieuwe design (en dus ook naar de nieuwe website).

De grootste veranderingen zijn:
- Cijfer geven
- Informatie van vrienden
- Afleveringen informatie pagina
- Reactie pagina.

Hoor graag wat jullie er van vinden :-) en alvast bedankt voor het testen.

16-07-2024 18:05

Ter info: ik bekijk dit op een PC.

Overzicht: deze pagina is smaller dan in de oude versie. Ik heb geen idee of je dit bewust gedaan hebt (misschien voor vertaling naar app?) maar zelf hou ik van een lekker gevulde pagina. Bovendien kun je bij een bredere pagina bij acteurs en suggesties 1 extra optie kwijt. Ben zelf op de pc niet zo'n fan van schuifbalken, maar dat is heel erg persoonlijk.
Leuk dat je bij informatie van vrienden ook gelijk ziet op welk karakter ze hebben gestemd.
Bij de afleveringenpagina staan nu alle afleveringen die je nog niet hebt gezien achter een spoilerblock. Erg handig. Bovendien ziet de individuele afleveringenpagina er nu leuker uit met foto's van cast en crew.
Bij de reactie pagina had je in de oude versie een aparte column voor laatste reacties op afleveringen. Aangezien ik waarschijnlijk één van de weinigen ben die Dexter niet heeft gezien, heb ik geen idee hoe dat in de nieuwe versie zit.
Overigens heb ik de indruk dat bij de reacties de sortering omgedraaid staat.
Algehele indruk: een verbetering.

17-07-2024 14:56

Op de pc heb ik nu de schuifbalken eruit gehaald (deze zijn standaard niet zichtbaar op de mac), dus zijn niet meer zichtbaar op de pc.
Er is nu inderdaad geen column met de reacties van de afleveringen, maar volgens de data wordt deze pagina niet zo goed bezocht. Vandaar dat het er nu niet in zit. Maar ik begrijp dat jij dit graag terug zou willen zien?
Nu zijn alleen de populaire reacties te zien (deze kan je zelf ordenen op populair of nieuwste reactie)

17-07-2024 15:47

Ik had al de indruk dat de reactie op een aflevering niet veel gebruikt werd, en als je dat weghaalt ga ik het niet missen. Alleen zou ik dan de hele mogelijkheid op de afleveringpagina weghalen, anders verdwijnen comments in een zwart gat..

18-07-2024 09:21

Ja dat is wel een goede eigenlijk. Ga ik over nadenken ;-)

18-07-2024 12:48

Arjensky - 17-07-2024 15:47
Ik had al de indruk dat de reactie op een aflevering niet veel gebruikt werd, en als je dat weghaalt ga ik het niet missen. Alleen zou ik dan de hele mogelijkheid op de afleveringpagina weghalen, anders verdwijnen comments in een zwart gat..

Bij sommige series worden best wel veel reacties gegeven op een aflevering. Misschien gaan jij en ik het niet missen ;), maar ik denk sommige leden wel degelijk.

18-07-2024 13:56

Die reacties staan mij niet in de weg hoor, maar dan moet Jos wel een manier verzinnen om ze in de nieuwe opmaak zichtbaar te krijgen, want in deze nieuwe opmaak vallen ze een beetje tussen wal en schip.

21-07-2024 12:15

hey , persoonlijk vind ik het oude ontwerp beter want daar kun je direct doorklikken naar een trailer en notificaties aanzetten enz.

22-07-2024 11:41

Tamino - 21-07-2024 12:15
hey , persoonlijk vind ik het oude ontwerp beter want daar kun je direct doorklikken naar een trailer en notificaties aanzetten enz.

De hou mij op de hoogte functie is er inderdaad uit (deze wordt ook niet veel meer gebruikt), als de serie en trailer heeft staat die er ook bij. Bij Dexter is deze momenteel niet actief, maar zal hem even toevoegen.
Daarnaast kan je hier: Profiel instellingen bewerken makkelijk alle hou mij op de hoogtes instellen.

23-07-2024 09:28

- De site is smaller waardoor er minder informatie te zien is, maar onder andere bij 'Afleveringen' is er nu meer spacing waardoor er extra ruimte bijgekomen is tussen de tekst waardoor de pagina langer word en je dus langer moet scrollen voor dezelfde inhoud. Ook is de font van bepaalde informatie zoals het cijfer en het aantal seizoenen en afleveringen groter gemaakt
- Rare scrollbalken onder andere onder navigatiebalk, bij 'informatie van vrienden' en bij 'Populaire reacties'.
- De lijnen tussen de kopjes zijn te aanwezig (donkerder gemaakt).
- De knoppen 'Naar afleveringen' en 'Meer statistieken' heb je verwijderd. Kan want misschien gebruiken mensen die te weinig.
BTW, de hyperlink achter de knop 'Seizoenen' werkt niet (404 - Pagina niet gevonden).
- Onder 'Seizoenen' zie ik een 'seizoen 0' aangegeven worden. Ik ga er vanuit dat dat specials zijn en ook niet getoond hoeven worden op de seriespagina.

Wat mij het meeste opvalt is dat de tekst minder scherp is bij het nieuwe ontwerp.

De MijnSerie blauw kleur in de kopjes zijn een goede toevoeging.

23-07-2024 14:08

Bedankt voor je feedback. Ik heb gelijk wat dingen aangepast, hieronder de antwoorden:
- De site is smaller waardoor er minder informatie te zien is, maar onder andere bij 'Afleveringen' is er nu meer spacing waardoor er extra ruimte bijgekomen is tussen de tekst waardoor de pagina langer word en je dus langer moet scrollen voor dezelfde inhoud. Ook is de font van bepaalde informatie zoals het cijfer en het aantal seizoenen en afleveringen groter gemaakt
Heb de afleveringen pagina spacing aangepast zodat er even veel informatie op het scherm staat. De uitgebreide is wel minder groot als het huidige ontwerp
- Rare scrollbalken onder andere onder navigatiebalk, bij 'informatie van vrienden' en bij 'Populaire reacties'.
Ik zie dit zelf niet, zou je een screenshot hiervan kunnen maken? Dan kan ik kijken of ik dit op kan lossen
- De lijnen tussen de kopjes zijn te aanwezig (donkerder gemaakt).
Welke kopjes bedoel je? Bedoel je van lijn van de knop meer op de overzicht pagina?
- De knoppen 'Naar afleveringen' en 'Meer statistieken' heb je verwijderd. Kan want misschien gebruiken mensen die te weinig.
BTW, de hyperlink achter de knop 'Seizoenen' werkt niet (404 - Pagina niet gevonden).

Heb de knoppen toegevoegd en de url aangepast zodat deze ook weer werkt.
- Onder 'Seizoenen' zie ik een 'seizoen 0' aangegeven worden. Ik ga er vanuit dat dat specials zijn en ook niet getoond hoeven worden op de seriespagina.
Heb de specials eruit gehaald op de overzicht pagina.

23-07-2024 15:06

Hey Lange, bedankt voor de aanpassingen!

Hier een screenshot van die scrollbalken die ik zie: https://freeimage.host/i/dorXsqv (zie pijltjes waar die naar wijzen))
Hier een screenshot van de lijnen die ik bedoel: https://freeimage.host/i/dor7UOl (zie pijltjes waar die naar wijzen)
Dit is wat ik zie via de browser Chrome.

Ik weet verder niet of dit aan mijn browser ligt, maar op Firefox zie ik iets heel anders dan op Chrome.
Bij firefox zijn onder andere de afbeeldingen van de acteurs niet meer aanwezig, het kopje 'statistieken' ontbreekt en heb ik de optie niet om te stemmen op een vergelijkbare serie (onderaan de pagina).

23-07-2024 15:27

Bedankt voor je screenshots!

Ben je in Firefox wel ingelogd? Als je niet ingelogd bent zie je namelijk geen afbeelding van de acteurs en is het ook niet mogelijk om te stemmen. Ook het blokje statistieken op de overzicht pagina ontbreekt omdat dat alleen voor Premium gebruikers is. Wel gek van de scrollbalken, ik zal eens kijken of ik dat aan kan passen.

23-07-2024 15:39

Heel dom! Ik was inderdaad niet ingelogd.

23-07-2024 15:44

Gelukkig maar, anders was er misschien iets anders mis ;-)
Ook heb ik kleuren aangepast en is als het goed is de scrollbalk weg.

23-07-2024 16:29

Ziet er goed uit! Ik zie overigens nog wel die scrollbalk onder de navigatiebalk (overzicht; acteurs; afleveringen, etc.)

Bij de reacties zie ik geen scrollbalk meer.

24-07-2024 11:16

Dat is wel gek.. zie je die dan ook bij nieuws, onder de navigatiebalk?

24-07-2024 12:24

Nee, alleen onder de navigatiebalk. Het valt mij nu ook op dat ik die op mijn profiel heb.
Als ik bijvoorbeeld bij de nog oude seriespagina's kijk zoals bijvoorbeeld The Boys dan zie ik niet.

Het is niet echt een scrollbalk want ik kan niet daadwerkelijk scrollen, maar ik zie wel de pijljtes links en rechts waardoor het lijkt alsof er gescrold kan worden. Het is ook niet storend ofzo hoor.

24-07-2024 13:07

Als het goed is, is die nu weg

25-07-2024 09:35

Yes! Ik zie nu geen scrollbalk meer.

25-07-2024 10:23

Top :-)

05-08-2024 20:42

Bij de afleveringenpagina staan nu alle afleveringen die je nog niet hebt gezien achter een spoilerblock.
Dat is inderdaad handig maar ik kan geen aflevering meer aanvinken als "gezien". De "zandloper" blijft maar draaien...

05-08-2024 22:51

Dat laatste ondervond ik zojuist ook. Via de hoofdpagina kon ik wel afleveringen afvinken.

05-08-2024 23:32

Ik heb een paar opmerkingen en een vraag:

1. Op de seriepagina laadt het vak statistieken niet, ik blijf een draaiende cirkel zien. Doorklikken naar Meer Statistieken werkt wel.

2. Op de seriepagina kun je een serie toevoegen via Volg Deze Serie. Na een keuze tussen drie opties krijg je een groene knop. Die knop werkt bij mij over het algemeen niet. Bij een vandaag aangemaakte serie werkte hij wel.

3. Kun je bij series die in hun eerste seizoen zitten geen cijfers per seizoen meer geven?

05-08-2024 23:40

series volgen lukt me niet meer

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.