Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Reactie met spoiler netjes afgeschermd, maar niet als top reactie onder series pagina

26-01-2024 09:00

Ik heb een bericht geplaatst onder de serie Bodies en voorzien van het 'spoiler' vinkje, dat werkt verder goed als ik naar het tab 'reacties' ga. Als ik echter naar de series pagina ga en naar beneden scrol, dan is de tekst gewoon te lezen zonder dat dit is afgeschermd.

27-01-2024 16:30

Ohh dat is niet goed inderdaad. Zal ik ook op de todo lijst plaatsen en hopelijk kan ik dit binnenkort oplossen

28-01-2024 11:13

Dit is opgelost :-)

28-01-2024 18:53

Op een zondag nog wel! Neem je wel je rust Lange? :p

29-01-2024 09:35

Haha neem ik zeker hoor ;-)
Toevallig had ik gisteren even tijd om dit op te lossen.

29-03-2024 15:58

Hier nogmaals dezelfde issue; https://www.mijnserie.nl/battlestar_galactica/recensie/4062/battlestar-galactica-2004-complete-serie-flash/#comment-72433

Ik geef aan dat het een spoiler betreft maar toch is de reactie niet afgeschermd, ook niet op de home pagina. Ook na bewerken van de reactie kan ik niet aangeven dat het spoilers bevat.

02-04-2024 23:36

Onder een series pagina (Constellation) heb ik wel succesvol de spoiler functie kunnen gebruiken. Ik zal nog eens testen onder recensies of het specifiek dan daar fout gaat.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.