Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe website! (2 weken uitgesteld)

07-10-2021 21:54

Held.

08-10-2021 15:20

Way to go!
Ik vind het fijn dat de laatste reacties nog gewoon links staan. Lekker in het zicht.

25-10-2021 10:28

Top seriekijkers ranking loopt nog niet zo lekker

25-10-2021 11:27

Ranking is nu weer overal gevuld. Dat bedoelde je toch?

25-10-2021 11:46

Ik heb het gevoel dat de zoekfunctie niet zo lekker werkt. Elders in het forum was een opmerking over Invasion (2021) die ik zelf ook niet in de zoekbalk zie (wel in de tv-gids) en zojuist kon ik de serie The Long Call alleen via een hele rare omweg vinden.

29-10-2021 02:58

In de vorige versie van de website was er een optie dat je bij de sectie waar je bekeken afleveringen kon afvinken naar de serie kon klikken maar die optie zie ik in de nieuwe versie niet meer terug. Ik vond dat een handige optie. Kan ie terug komen.

29-10-2021 08:52

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Op je dashboard, bij je "Afleveringen nog te kijken" kan je door op de foto te klikken naar de serie gaan of door op "Meer afleveringen afvinken?" te klikken. Als je dit niet bedoelt zou je dan iets duidelijker aan kunnen geven wat je wel bedoelt?

29-10-2021 13:23

Quote
Lange - 29-10-2021 08:52
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Op je dashboard, bij je "Afleveringen nog te kijken" kan je door op de foto te klikken naar de serie gaan of door op "Meer afleveringen afvinken?" te klikken. Als je dit niet bedoelt zou je dan iets duidelijker aan kunnen geven wat je wel bedoelt?


Als je in Mijn Serie op de banner van een serie klikt die je volgt, verschijnt er een lijst met alle afleveringen en kun je aangeven welke aflevering je hebt gezien. Onderaan de lijst van die afleveringen stond vroeger een link "Ga naar de serie" of woorden van gelijke strekking. Die link is er in de nieuwe versie niet meer. Als ik na het aanvinken van welke aflevering ik heb gezien op de afbeelding klik sluit de lijst met afleveringen weer maar ik zie nergens hoe ik naar de serie kan gaan (waar je je beoordeling kan geven, je favoriete acteur kunt kiezen, commentaren kunt schrijven en lezen). Ik hoop dat ik nu iets beter heb uitgelegd.

29-10-2021 13:29

Onderaan staat nog steeds "Meer afleveringen afvinken?", je gaat dan naar de serie pagina. Ik ga nog even maken dat als je op de afbeelding klikt je naar de serie gaat. Maar dit komt dan ergens volgende week.

29-10-2021 14:57

Quote
Lange - 29-10-2021 13:29
Onderaan staat nog steeds "Meer afleveringen afvinken?", je gaat dan naar de serie pagina. Ik ga nog even maken dat als je op de afbeelding klikt je naar de serie gaat. Maar dit komt dan ergens volgende week.


Hartelijk dank.

30-10-2021 11:38

Al lange tijd is het niet mogelijk om via de website een nieuwe vergelijkbare serie toe te voegen. Ik vind de vergelijkbare series juist heel interessant om nieuwe series te ontdekken en om te kijken of een nieuwe serie iets voor mij zou zijn. Nu kunnen volgens mij alleen app-gebruikers op een nieuwe vergelijkbare serie stemmen (en website gebruikers alleen op vergelijkbare series waar al iemand op gestemd heeft), waardoor deze functie niet volledig gebruikt wordt. Kan dit nu prioriteit krijgen aangezien deze bug al heel lang is blijven liggen?

06-11-2021 17:41

site is not working, how can i see it ?

06-11-2021 23:15

Quote
Pedro - 06-11-2021 17:41
site is not working, how can i see it ?


MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

07-11-2021 00:11

no, i mean how can i see the new website version :p
dev.MijnSerie.nl
dev.MySeries.tv

is not working

10-11-2021 10:29

Het is vanaf nu weer mogelijk om nieuwe suggesties toe te voegen via de website. Dit kan, mits je bent ingelogd, onderaan de suggestie pagina van de betreffende serie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.