Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe website! (2 weken uitgesteld)

30-08-2021 16:39

Afgelopen jaar heb ik hard gewerkt aan een nieuwe website. De nieuwe website is helemaal opnieuw opgebouwd en zal ook op een nieuwe locatie draaien.

Als je wilt kan je de nieuwe website al bekijken. Dit kan namelijk hier:
dev.MijnSerie.nl
dev.MySeries.tv

Omdat het op een nieuwe omgeving draait is de data van 22 juli. Dus het bevat niet de nieuwste data . (wel is het mogelijk om in te loggen, als je voor deze datum hebt geregisteerd)
Op 7 september vanaf 05:00 zullen de websites worden overgezet en hopelijk is dit eind van de ochtend klaar. Het zal dan niet mogelijk om de nieuwe of de oude website te bezoeken.

Wat is er allemaal veranderd?
Bijna alles! Haha, dit is niet helemaal waar, want de nieuwe en de oude website draaien namelijk samen op de nieuwe omgeving.
De pagina's die zijn aangepast en nieuwe designs hebben gekregen zijn:
- homepage
- dashboard (als je bent ingelogd)
- nieuws (en de achterliggende pagina's)
- Series overzicht
- Top 100
- Serie pagina (en de achterliggende pagina's) Dus dexter, dexter/acteurs, dexter/afleveringen etc
- profiel pagina (en de achterliggende pagina's).

De andere pagina's zoals bijv premium en forum zijn dus nog niet veranderd.

Met dit alles zal het makkelijker worden om de app en website uit te breiden. Er zal een hele nieuwe app worden ontwikkeld die erg lijkt op de website (qua functionaliteiten).

Dus neem alvast een kijkje en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groet,
Jos

31-08-2021 11:41

Ziet er strak uit Jos! De website lijkt ook meer mobile-friendly nu (van wat ik van desktop kan zien). Ik 'mis' alleen de banner aan de rechterkant op de hoofdpagina met laatste reacties. Is deze bewust weggehaald of ergens anders te vinden?

31-08-2021 13:05

Dankjewel :-)
Deze is weggehaald en is nu een los blok geworden op de homepage. Deze staat onderaan, maar kan je wel aanpassen als je Premium account hebt.

De positie moet nog bepaald worden, kan wel zijn dat die straks wat hoger staat ;-)

01-09-2021 11:44

Het ziet er netjes uit, Jos.

07-09-2021 08:23

Helaas is de lancering van de nieuwe website uitgesteld. De database blijkt toch niet snel genoeg en moet een nieuwe worden neergezet en die moet nog getest worden, dus helaas heeft 2 weken vertraging opgelopen.

Maar zodra het live gaat zal er nog een nieuwsbericht online worden gezet :-)

07-09-2021 17:27

Quote
Lange - 07-09-2021 08:23
Helaas is de lancering van de nieuwe website uitgesteld. De database blijkt toch niet snel genoeg en moet een nieuwe worden neergezet en die moet nog getest worden, dus helaas heeft 2 weken vertraging opgelopen.

Maar zodra het live gaat zal er nog een nieuwsbericht online worden gezet :-)


Maak je geen zorgen , neem je tijd .

10-09-2021 13:33

Misschien dan ook de naam veranderen naar MijnTV? Inmiddels is het goed zoeken naar nieuwe series tussen alle vlogs, blogs, realityshows, kookprogramma's datingsshows en talentenjachten die MijnSERIE inmiddels hebben overspoeld.

22-09-2021 10:07

Helaas werkt het Nieuwe Reacties onderdeel nog niet goed. Als ik klik op de link boven het blok en op de link "meer reacties" dan krijg ik een niet gevonden pagina te zien.

22-09-2021 16:38

Website ziet er frisser uit. Mooi!
Alleen het op volgorde zetten (d.m.v. slepen voorheen) van je lijsten lijkt nu niet meer te werken.

22-09-2021 20:49

Bij mij kwamen er allerlei series bij Nog te Kijken te staan, waarmee ik gestopt was danwel die beƫindigd waren. En bij de TV-gids dook ook een serie op, waar ik mee gestopt was.

Het onderdeel Series die binnenkort (weer) beginnen is nogal ruim opgezet. Kan dat niet kleiner, zoals eerst? En minder dagen kiezen? Nu is het minst aantal dagen 5, maar met al die nieuwe series en deze uitvoering is het een enorm lange lijst geworden.

22-09-2021 20:58

De lijst met nieuwe reacties laadt enorm traag. Misschien moet daar nog een extra indexje op de database gezet worden.
Verder valt me op dat mijn eigen reacties er niet tussen staan.
En ook kan je niet meer zien waar de reactie op is geplaatst (artikel, recensie, serie etc).

Zie dit svp niet als kritiek, hooguit opbouwende ;-)
Ik weet uit ervaring wat voor klus het is om een hele website om te bouwen naar wat nieuws, dus hulde voor het gedane werk!

22-09-2021 22:04

Ik kan ook mijn series niet in alfabetische volgorde zetten. Is lastig om ertussen te zoeken. Voor de rest een dikke pluim.

22-09-2021 22:22

Ik kijk series vooruit. Echter ik kan de datum niet aanpassen naar de dag dat ik gekeken heb.

23-09-2021 03:13

Ik vind de nieuwe website een mooi design hebben. Er zullen best wel dingetjes zijn die nog verbeterd moeten worden maar daar heb ik alle vertrouwen in.

23-09-2021 15:22

Ik heb nu favorieten en series die nog geen favoriet zijn onder elkaar. Ik kon door alleen een serie favoriet te maken meer overzicht creƫeren met wat ik nu wil kijken. Komt dit nog terug?

24-09-2021 10:49

Ziet er mooi gelikt uit!
Ik merk wel dat ook ik veel series weer terug heb in mijn overzicht van nog te kijken. Het opnieuw markeren van de series als "Stop met volgen en niet meer tonen op je dashboard" werkt hooguit een paar minuten. Hierna wordt het weer teruggezet.

24-09-2021 17:01

Alles is weer teruggedraaid?

24-09-2021 17:06

Quote
Neryn - 24-09-2021 17:01
Alles is weer teruggedraaid?


Ja klopt, dit schreef Jos: "Ik heb voor nu de oude website teruggezet. Dit zodat ik wat meer rust heb om de nieuwe website fout vrij te maken. Mocht je nu nog dingen tegenkomen, stuur mij even een PM dan ga ik er na kijken."

04-10-2021 20:20

Ben ik nou gek of heb je vandaag de homepagina veranderd naar de nieuwe website?
De homepagina ziet er goed uit zo!!

04-10-2021 20:30

Gek ben je zeker niet, heb vandaag de homepage overgezet en een deel van het dashboard. De top 50 heb ik vorige week overgezet. Nieuws overzicht pagina's zullen de volgende zijn :-)

Daarnaast is de app en website sneller zoals het hiervoor ook was.

04-10-2021 22:23

Ziet er schitterend uit!

05-10-2021 11:54

Ik ben blij dat je het 'de laatste reactie' kolom aan de linkerkant heb behouden!

1 verzoekje, kan je bij het kopje 'Series die bijna (weer) beginnen' de nieuwe series weer dikgedrukt maken?

05-10-2021 15:04

De foto's op mijn homepage zijn nu weer scherp, maar op de betreffende series pagina zijn ze nog steeds onscherp. Kun je daar nog even naar kijken? Bedankt.

06-10-2021 10:05

Quote
JanWillemK - 05-10-2021 11:54
1 verzoekje, kan je bij het kopje 'Series die bijna (weer) beginnen' de nieuwe series weer dikgedrukt maken?


Dat zou ik ook wel fijn vinden

06-10-2021 10:43

Quote
JanWillemK - 05-10-2021 11:54
Ik ben blij dat je het 'de laatste reactie' kolom aan de linkerkant heb behouden!

1 verzoekje, kan je bij het kopje 'Series die bijna (weer) beginnen' de nieuwe series weer dikgedrukt maken?


Ga ik aanpassen :-)

Quote
Neryn - 05-10-2021 15:04
De foto's op mijn homepage zijn nu weer scherp, maar op de betreffende series pagina zijn ze nog steeds onscherp. Kun je daar nog even naar kijken? Bedankt.


Ga ik ook aanpassen :-)

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.