Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tijdsduur afleveringen

18-06-2018 09:52

Als de tijdsduur zo afwijkt, kun je het zelf veranderen in MijnSerie. Klik op bewerk content en verander de tijdsduur van een serie.

18-06-2018 23:23

Quote
Arjensky - 18-06-2018 09:36
Als je begint te kijken zie je toch hoe lang een aflevering duurt?
Bovendien staat de runtime op tvdb op 70 minuten, dus tenzij dit op tvdb naderhand is aangepast, is deze serie gewoon verkeerd aangemaakt.


Ja ik druk gewoon op play en dan let ik vaak niet op de tijdsduur. Het is ook niet erg verder, maar vind het gewoon raar dat bij sommige series de speelduur zo erg kan verschillen per aflevering. Maar goed, dan zou je dat bij elke serie hier moeten aanpassen per aflevering.... Dat is een fulltime baan tot je pensioen denk ik haha :p

Over Pose, toen ik mijn vorige reactie had gepost stond er 50 minuten vermeld op deze site, maar dat zou dan inderdaad nu misschien aangepast zijn,

19-06-2018 08:16

Het is niet per aflevering, maar per serie dat je de tijd aan kan passen. Daarnaast worden series soms wel een jaar van te voren toegevoegd aan MijnSerie. De tijden zijn dan nog niet bekend en komt vaak op 45 of 25 min te staan. Gelukkig helpen veel gebruikers om dit in de gaten te houden en aan te passen waar nodig. Dit is niet een taak die 1 iemand kan doen.

16-07-2018 10:19

Mede gezien het nieuwsbericht van vandaag over wat streamingsdiensten met afleveringen doen het volgende:
Ik zat gisteren door Netflix te browsen en zat te dubben om Luther voor een tweede keer te gaan kijken en zag dat daar de afleveringen 52 minuten duren. Aangezien ik nog weet dat de afleveringen 59 minuten duren weet ik dat Netflix daar in heeft zitten knippen, en dacht: laat maar zitten. Nu zie ik echter dat de tijdsduur hier ook op 50 minuten is gezet. Wat is hierin het standpunt van Mijnserie?

16-07-2018 10:30

De tijdsduur die over het algemeen wordt aangehouden is de tijdsduur van de originele zender. Luther, in dit geval, is van BBC One en als deze aangeven dat de serie afleveringen heeft van 59 minuten is dat de tijd die MijnSerie (over het algemeen) aanhoudt.

16-07-2018 10:36

Dan pas ik dat aan.
Ter aanvulling: BBC One houdt zo strikt aan die 59 minuten vast dat als ze series van bv BBC Wales overnemen (die wel 50 minuten heeft) dat ze de afleveringen opvullen tot een volledig uur. Dit komt de kwaliteit niet altijd ten goede maar dat is een persoonlijke mening.

16-07-2018 10:41

Top. We zien de wijziging wel verschijnen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.