Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Series filter

04-06-2016 17:19

Hey,

Is het misschien mogelijk om een extra filter te krijgen bij series? Ik wil graag een optie hebben om series die ik al volg uit de lijst te halen als ik bijvoorbeeld aan het zoeken ben voor nieuwe series. Scheelt me wat tijd en tevens wordt de lijst wat korter om door te zoeken :)

04-06-2016 18:54

Onder Premium/Suggesties worden series die je al volgt of gekeken hebt automatisch weggelaten.

04-06-2016 21:04

Ja, maar dat is niet wat ik bedoel. Als ik voor een bepaald genre zoek, wil ik graag de series die ik bekeken heb weglaten, want de suggesties die worden gegeven van mijnserie aan mij zijn vaak de series die ik juist niet wil kijken.

04-06-2016 21:44

We hadden het er gisteren nog over in een ander topic om een extra filter in te bouwen bij de suggesties zodat je eventueel op genre zou kunnen zoeken.
Aangezien series die je nu al kijkt of gekeken hebt niet getoond worden zou je dan preciezer kunnen zoeken naar nieuwe series mits gebruik van het serieprofiel.

Topic

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.