Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

top 50 drama

01-06-2016 21:11

hey,
waarom is er wel een top 50 van algemene series, maar niet een top 50 van bijvoorbeeld drama? Of maak deze optie desnoods alleen beschikbaar voor premium.

02-06-2016 08:55

Toen de top 50 gemaakt is waren er nog niet zoveel series die aan het aantal stemmen (minimaal 200). Omdat bij de drama en de komedie minder series waren is er toen besloten om een top 20 te maken.

Ik het op de todo lijst en zal kijken wat ik kan doen :)

02-06-2016 16:54

o oke, op die manier...

02-06-2016 18:05

Ik vraag me af of zulks wel eigenlijk zin heeft, tenzij je daadwerkelijk van zulke lijstjes houdt.

Want als dit enkel tot bedoeling heeft om in een bepaald genre als leidraad te dienen om een nieuwe serie voor jezelf te kiezen ben je dan niet beter af om in Premium/Suggesties de mensen een optie te geven om enkel series uit een bepaald genre te tonen bij het gebruik van het serieprofiel ?

Want dan krijg je als het goed is meer dan een top 20/50 binnen komedie of andere genres die gerangschikt zijn volgens relevantie voor jezelf.

02-06-2016 19:07

CC11, Je bedoelt dus dat je bij de suggesties dan een genre kan kiezen ipv dat er suggesties worden gegeven op wie welke series volgt.
Dat kan ook een goed idee zijn. Maar ik gebruik zulke lijstjes liever dan de suggesties in premium. Dit omdat er ook veel rommel tussen de suggesties zitten.
Ik bedoel de series die ik voornamelijk kijk zijn dramaseries met een element van politie en/of detective.

03-06-2016 10:53

Klopt Sarlottje, dat was een beetje mijn idee.
Waarom ? Wel, voor iemand die pas begint met kijken is zo'n top 20 of 50 misschien handig maar als je zoals ik rond de 1000 series zit, dan heb je die top 20 of 50 praktisch ook al allemaal gezien en heeft dat lijstje enkel nog nut als lijstje zeg maar :-)
Komt nog bij dat we, bewust of onbewust, allemaal wel een voorkeur hebben van genre.
Zo zijn mijn twee genres die ik het meeste kijk, als ik mijn statistieken hier mag geloven, drama en comedy goed voor 800 series, dus wil ik nog iets vinden naar mijn zin in het genre drama moet ik hier praktisch vragen om een top 500 te maken ipv top 20 of 50.

Maar zoals je zelf al aangeeft moeten de suggesties dan inderdaad iets beter bijgewerkt worden, want zo als het nu is staat het nog niet helemaal op punt wat betreft "de rommel"
die je er tussen krijgt als je gebruik maakt van het serieprofiel.
Daarom zou de mogelijkheid om aan te geven in welk genre of genres je suggesties wenst
volgens mij al een eerste stap in de goede richting zijn.

03-06-2016 12:02

Klopt

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.