Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Advertenties

28-05-2015 21:23

Als ik op de site kom of elke keer als ik naar een andere pagina ga, hoor ik een geluidsfragment, ik denk reclame. Ik heb geen idee waar het vandaan komt en zie ook niks op de site qua advertenties met geluid. Ben er dus wel achter gekomen dat dit alleen gebeurd als ik op mijnserie ben, kan dit kloppen?

29-05-2015 09:17

uhmm ik heb net eventjes rond gekeken (zonder dat ik was ingelogd, Fan account zie je geen banners) maar niks kunnen vinden. Heb je een specifieke pagina waar het altijd is? Dan kan ik even kijken welke advertentie het is en er mogelijk wat aan doen. Geluid hoort namelijk uit te staan.

Alvast bedankt.

Groet,
Jos

29-05-2015 16:40

Dat had ik ook, bijvoorbeeld als ik naar de pagina ga van your text here, of andere series, dan hoorde ik ook steeds een fragment.
Kon niks vinden waar het vandaan kwam.
Maar nu hoor ik niks meer, misschien dat het verholpen is.

01-06-2015 16:03

Heel raar, maar het lijkt inderdaad weg te zijn. Mocht het weer gebeuren dan zal ik je informeren!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.