8.5
anonymous geeft "Hart of Dixie - Seizoen 3" een 8.5.
Geschreven door anonymous op 11 augustus 2014.
1
0

Hart of Dixie - Seizoen 3

Hart of Dixie, een serie die ik altijd met heel veel plezier kijk en die er af en toe voor zorgt dat ik soms tenenkrommend op de bank zit. Hart of Dixie gaat over dokter Zoë Hart (Rachel Bilson, The O.C) die naar Bluebell verhuist om te gaan werken in de praktijk van haar vader. In de laatste aflevering van seizoen twee vertelde de o-zo-knappe Wade (Wilson Bethel, Tunnel Rats) dat hij van Zoë houdt. Maar wat Wade niet wist, is dat Zoë al een liefdesverklaring aan George (Scott Porter, Dear John) had afgelegd. En daarnaast heb je ook nog de neef van Lemon (Jaimie King, Pearl Harbor), Jonah (Travis van Winkle, Friday the 13th), die stiekem ook gevoelens heeft voor Zoë. Tja, met de handen in het haar heb ik het einde van seizoen twee gekeken en met smart gewacht op seizoen drie.

Toen seizoen drie begon, verwachte ik dat Zoë weer terug zou gaan naar Wade. Een relatie met George had ook nog wel gemogen. Maar niets van mijn verwachtingen bleek waar te zijn. In de eerste aflevering van seizoen drie is namelijk te zien dat Zoë al vijf maanden in een ziekenhuis in New York werkt. Ze had iedereen in Bluebell snel even een e-mail geschreven dat ze niet meer terug komt. Daarnaast heeft ze ook nog eens een nieuwe vriend! Een man die absoluut het tegenovergestelde is van Wade. Namelijk schrijver Joel (Josh Cooke, I Love You, Man).

Alhoewel Zoë gek is op haar werk in New York, besluit ze om toch weer terug te gaan naar Bluebell, daarom verhuist ze samen met Joel terug naar Bluebell. Zoë moet haar draai in Bluebell weer terug vinden, maar zij is niet de enige. Ook George moet de draad weer opnieuw oppakken. George’s hart is gebroken nadat Tansy (Mircea Monroe, Magic Mike) hem heeft verlaten. Uiteindelijk lukt het George om verder te gaan in de liefde en ook Wade vindt iemand. Zoals je bij Hart of Dixie gewend bent, staat liefde centraal in de serie. Zo zitten ook Lemon en Annabeth (Kaitlyn Black, Officer Down) niet stil. Zo krijgt Annabeth een nieuwe vriend, die niet door iedereen in Bluebell wordt goedgekeurd.

Hart of Dixie is absoluut één van mijn favoriete series. Alleen het enige wat me steeds dwars zit is Joel. In de loop van de serie ben ik Joel wel gaan accepteren en vind ik hem zelfs een leuke vent, maar niet voor Zoë! Maar in de laatste paar afleveringen van seizoen drie, begon ik als team Wade supporter toch weer een beetje hoop te krijgen. Toen seizoen twee eindigde zat ik al vol ongeduld te wachten op seizoen drie en nu met nog meer ongeduld zal ik helaas, nog heel lang, moeten wachten op seizoen vier.
Volg Hart of Dixie
Bluebell
Bluebell