Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Anime series

23-01-2014 15:44

Er zijn toch wel een aantal mensen die ook anime kijken op deze site, dus ik dacht laat ik eens een anime topic aanmaken.

Ik kijk zelf voornamelijk naar Shonen Anime en Seinen Anime, in verschillende genres.
Mijn anime lijst word steeds langer met favorieten zoals: Magi, Hunter x Hunter (2011), One Piece, Death Note, Attack on Titan en Steins Gate. Één groot nadeel van de ongoing anime's zijn de fillers, bij de meeste serie's kijk ik deze dan ook niet. Gelukkig zijn er ook genoeg korte anime's waarbij dit niet of nauwelijks voorkomt.
Ik lees ook verschillende manga's (japanse strips waar de anime meestal op gebasseerd is).

Wat voor een soort anime's kijk jij?
Wat zijn je favorieten?
Heb je aanraders?

Hopelijk kunnen we elkaar zo een beetje helpen met nieuwe anime series.

26-01-2014 22:28

DBZ & Bleach zijn ook nice

27-01-2014 20:06

Die zijn zeker wel leuk. Dbz vroeger op de tv gezien toen ik nog op school zat. Voor de meeste mensen van mijn leeftijd die anime kijken is het bij dbz begonnen.
Bleach is ook een leuke shonen, alleen ergerde ik me hier kapot aan de fillers, deze keek ik dan ook niet. Hopelijk gaan ze de laatste arc nog animeren, want het verhaal is nog niet af :)

15-02-2014 20:38

Bleach heb ik toen ooit een paar afleveringen van gezien maar kan me niet herinneren waarom ik toen gestopt was. Waarschijnlijk boeide me het niet genoeg meer.

Attack on Titan gezien. Zeer goede anime.
Ook 4 afleveringen van Psycho Pass gezien, maar vond het niets aan.. En Pokemon niet te vergeten. Alleen het eerste deel dan. Alles wat daarna kwam was gewoon slecht :p

Ik ben trouwens van plan om Avatar: The Last Airbender te gaan kijken. Schijnt wel oké te zijn.

18-02-2014 18:26

Attack on Titan is een zeer goede anime idd. Het is 1 van m'n favorieren, hopelijk komt het 2de seizoen snel(als dat er komt), want de manga gaat nog steeds verder, maar dat had je misschien wel door omdat lang niet alle vragen beantwoord zijn.

Psycho Pass heb ik mezelf prima mee vermaakt voor een seinen, vond het sybyl system wel intressant :)

Avatar: The Last Airbender is een vrij goede anime. Goed voor een Amerikaanse anime dan wel te verstaan. De grootste reden ook dat een Amerikaanse anime het vrij goed doet, is omdat ze goed naar japanse anime's gekeken hebben. Er zit ook vrij veel japanse humor in verwerkt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.