Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Café de mol

13-03-2022 19:54

deze heeft een update nodig

14-03-2022 08:41

Hoi Mandy, Tamino,

Is het een idee om een apart kopje in de forums aan te maken voor het updaten van verschillende series? Door Tamino's enthousiasme (top, want zo blijft de website up-to-date) worden de forums nu vooral gedomineerd door de updates. Ik check regelmatig om te kijken of er een interessante discussie is, maar zie dan telkens dat het weer gewoon om een update request gaat.

Groetjes, TnT

14-03-2022 09:39

Quote
TnTNL - 14-03-2022 08:41
Hoi Mandy, Tamino,

Is het een idee om een apart kopje in de forums aan te maken voor het updaten van verschillende series? Door Tamino's enthousiasme (top, want zo blijft de website up-to-date) worden de forums nu vooral gedomineerd door de updates. Ik check regelmatig om te kijken of er een interessante discussie is, maar zie dan telkens dat het weer gewoon om een update request gaat.

Groetjes, TnT


Ik doe zelf ook af en toe zo'n verzoek, maar ik plaats ze altijd in de categorie "Afleveringen en afbeeldingen bijwerken".

14-03-2022 09:50

Quote
Arjensky - 14-03-2022 09:39
QuoteTnTNL - 14-03-2022 08:41Hoi Mandy, Tamino,

Is het een idee om een apart kopje in de forums aan te maken voor het updaten van verschillende series? Door Tamino's enthousiasme (top, want zo blijft de website up-to-date) worden de forums nu vooral gedomineerd door de updates. Ik check regelmatig om te kijken of er een interessante discussie is, maar zie dan telkens dat het weer gewoon om een update request gaat.

Groetjes, TnT

Ik doe zelf ook af en toe zo'n verzoek, maar ik plaats ze altijd in de categorie "Afleveringen en afbeeldingen bijwerken".


Daar horen die aanvragen ook thuis, maar we kunnen leden niet verplichten het daar in te posten. Als ze het in een andere topic doen is dat helaas zo.

14-03-2022 11:19

Ok helder!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.