Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Engrenages

24-08-2012 23:11

Ik ben de serie Engrenages aan het volgen op Film1. Volgens mij geniet deze serie niet zoveel bekendheid in Nederland, terwijl het best goede serie is. Zelf stond ik ook wat sceptisch tegenover deze serie, maar onbekend maakt onbemind. Inmiddels het eerste seizoen gezien en ik moet zeggen dat het toch een vermakelijke serie is. Prima verhaal met een rauw randje... De eerste aflevering is bij Film1 online te bekijken, ook voor niet abonnees. Mocht aflevering 1 bevallen, dan weten waarschijnlijk de meeste hier ook wel de resterende afleveringen ergens vandaan te halen. Ik kijk in ieder geval uit naar seizoen 2.


Engrenages is een Franse dramaserie van de zender Canal Plus. De serie ging in premiere op 13 december 2005.

Officier van justitie Pierre Clement werkt nauw samen met de no-nonsense politiechef Laure Berthaud en onderzoeksrechter François Roban. In de criminele wereld van Parijs, vol drugs en prostitutie, worden ze tijdens hun werkzaamheden gedwongen te navigeren door een web van politieke intriges.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.