Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The Musketeers

13-04-2014 02:02

Goede BBC series en waard om te kijken :)

Ben benieuwd naar jullie mening.

01-10-2014 21:39

Dit lijkt mij echt een hele leuke en goede serie. Ik wist niet eens van het bestaan af en dankzij jou gaat deze op mijn "kijklijstje". Waar ik overigens een beetje afgeleid door raakte, was de muziek onder deze promo. De muziek is namelijk afkomstig van de film Divergent? Als ik het goed heb... Of het lijkt heel veel op elkaar, haha.

03-10-2014 11:33

Het liedje is niet perse afkomstig van een film of serie. Het is gewoon een liedje (dat ik overigens geweldig vind!) dat bij beide is gebruikt: Run Boy Run - Woodkid. (Overigens is dat niet het nummer dat je bij jouw bericht hebt geplaatst, dat is Choosing Dauntless van Junkie XL, nog weer een ander nummer dat is gebruikt bij Divergent)

04-10-2014 09:42

Prima serie, maar geen topserie. Het bevat alles om onderhoudend te blijven. Beetje actie, beetje karakterontwikkeling, goed plot, beetje humor. Het is niet een heel diepgaande serie en het wordt lekker luchtig gehouden.

De soundtrack van The Musketeers zelf komt overigens van Murray Gold (bekend van Doctor Who), en past ontzettend goed bij de serie.

Bericht hieronder mag weer weg. Er gaat bij mij blijkbaar telkens iets fout.

04-10-2014 09:42

Prima serie, maar geen topserie. Het bevat alles om onderhoudend te blijven. Beetje actie, beetje karakterontwikkeling, goed plot, beetje humor. Het is niet een heel diepgaande serie en het wordt lekker luchtig gehouden.

De soundtrack van The Musketeers zelf komt overigens van Murray Gold (bekend van Doctor Who), en past ontzettend goed bij de serie.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.