Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Doctor Who 50th annniversary special!

11-11-2013 04:27

Wie gaat er allemaal kijken op 23-11-13, the Day of the Doctor?
BBC 1 7.50 p.m. (GMT, dus om 8.50 p.m. in nederland)

21-01-2014 00:13

Gezien en opgenomen, dus ik kan nogmaals kijken. Ben al jaren fan van The Doctor. Volg de serie sinds ze in 2005 weer zijn begonnen. Fan van David Tennant maar ben ook gehecht geraakt aan Matt Smith. Is al bekend wie de volgende Doctor gaat spelen?

21-01-2014 16:22

Ja, Peter Capaldi. Zelf vind ik Matt Smith toch echt wel de beste :) grappig, spontaan en onvoorspelbaar. Dus ik vraag me af of dit net zo leuk gaat worden met een oudere doctor...
We gaan het zien.
Trouwens, aangezien je fan bent van David Tennant, kijk je ook Broadcurch?

23-01-2014 21:50

Ja Broadchurch heb ik reeds gezien. Wel een heel andere David Tenant dan in zijn Dr.Who periode.
Beetje gloomy serie, maar zeker boeiend om naar te kijken. Zeker geen doorsnee thriller.

23-01-2014 21:50

Ja Broadchurch heb ik reeds gezien. Wel een heel andere David Tenant dan in zijn Dr.Who periode.
Beetje gloomy serie, maar zeker boeiend om naar te kijken. Zeker geen doorsnee thriller.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.