Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The Repair Shop

18-11-2019 19:00

The Repair Shop is vandaag gestart met seizoen 5. Kan dit aangepast worden aub? Er staat nu dat de serie beëindigd is. Bedankt.

18-11-2019 20:12

Quote
Neryn - 18-11-2019 19:00
The Repair Shop is vandaag gestart met seizoen 5. Kan dit aangepast worden aub? Er staat nu dat de serie beëindigd is. Bedankt.


Op dit moment zijn er nog problemen met TVDb, hun api is nog niet geheel correct doorgevoerd, daardoor kan ik het vijfde seizoen nog niet updaten. We heb ik de serie op lopen gezet.

22-11-2019 09:10

Quote
Roeman - 18-11-2019 20:12
QuoteNeryn - 18-11-2019 19:00The Repair Shop is vandaag gestart met seizoen 5. Kan dit aangepast worden aub? Er staat nu dat de serie beëindigd is. Bedankt.

Op dit moment zijn er nog problemen met TVDb, hun api is nog niet geheel correct doorgevoerd, daardoor kan ik het vijfde seizoen nog niet updaten. We heb ik de serie op lopen gezet.


De serie heeft een update gehad.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.