Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Penoza

13-05-2013 14:13

Een fantastische nederlandse drama crime serie. Deze serie doet het beter als menige nederlands crime film. Naar mijn idee omdat er geen waargebeurd verhaal aan ten grondslag ligt, er zodoende ook geen opgelegde beperkingen door (ex-) criminelen zijn.
Het tweede seizoen bleek helaas wat minder sterk als het eerste. Dat kwam, voor mij persoonlijk, door het gevoel dat het verhaal voor de laatste afleveringen flink is uitgerekt om het seizoen vol te krijgen. Wellicht om genoeg stof voor het derde seizoen te behouden? Desondanks blijft het jaarlijks een aantal weken genieten van het beste wat nederlands drama te bieden heeft. Ijzersterke casting en dito acteerprestaties maken dat een serie als Bellicher hier erg bleekjes tegen af steekt.
Eind september 2013 wordt er vervolgd met seizoen 3. Ik kan niet wachten.

06-11-2014 19:30

Beste Nederlandse serie tot nu toe.

12-02-2016 11:56

Ik heb er nog niks van gezien maar ga er zeker aan beginnen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.