Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe kijk ik series?

28-03-2022 21:01

Ik heb alles aangemaakt om een maand proef te kijken. Wil graag bering sea gold gaan kijken maar kan geen aflevering bekijken. Doe ik wat fout of kan dit in Nederland niet bekeken worden

28-03-2022 23:48

Quote
Kippie197 - 28-03-2022 21:01
Ik heb alles aangemaakt om een maand proef te kijken. Wil graag bering sea gold gaan kijken maar kan geen aflevering bekijken. Doe ik wat fout of kan dit in Nederland niet bekeken worden


MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

01-06-2022 20:29

ik heb hetzelde probleem

Wil graag El Príncipe zien, kom niet verder dan het trailer hiervan
Krijg een "koop serie" functie die gekoppeld is aan Bol.com. Daar geen serie te vinden.

Totzover ik weet deze serie is niet bekend bij Netflix of HBO.

Met een premium lidmaatschap denk niet dat ik verder kom dan nu, gezien de voorwaarden

Of doe ik iets verkeerds???
I

02-06-2022 09:36

Quote
Lumie - 01-06-2022 20:29
ik heb hetzelde probleem

Wil graag El Príncipe zien, kom niet verder dan het trailer hiervan
Krijg een "koop serie" functie die gekoppeld is aan Bol.com. Daar geen serie te vinden.

Totzover ik weet deze serie is niet bekend bij Netflix of HBO.

Met een premium lidmaatschap denk niet dat ik verder kom dan nu, gezien de voorwaarden

Of doe ik iets verkeerds???
I


MijnSerie biedt geen afleveringen van series aan zoals bijvoorbeeld Netflix of HBO. Daar is het platform niet voor ontwikkeld. Dit heeft onder andere te maken met de rechten die wij daarvoor zouden moeten hebben.

De mogelijkheden binnen MijnSerie zijn juist anders!
Zo heb je de mogelijkheid om elke aflevering die je hebt gezien af te vinken. Zo vergeet je nooit bij welke aflevering je bent gebleven. Daarnaast kun je op de hoogte gehouden worden van het laatste serienieuws in je mailbox. Maar nog beter… je kan jezelf ook abonneren op een serie zodat je al het laatste nieuws van dié favoriete serie direct in je mailbox krijgt! Natuurlijk kun je op de hoogte gehouden worden van wanneer er weer nieuwe afleveringen uitgezonden zijn van je favoriete series en nog veel meer!

Met dank aan onze vele vrijwillige recensenten bieden we een groot aanbod aan recensies aan.

11-06-2022 17:25

Waar het om gaat is dat je een serie moet kopen wil je het bekijken!
Had ik dus niet in de gaten toen ik gisteren het premium abonnement nam.
Ze zouden eigenlijk moeten beginnen met een openingszin: “let op, u kunt hier alleen series bekijken als u het heeft gekocht”!
Altijd de kleine lettertjes lezen🤪

12-06-2022 08:34

Quote
TqCaaZ9C - 11-06-2022 17:25
Waar het om gaat is dat je een serie moet kopen wil je het bekijken!
Had ik dus niet in de gaten toen ik gisteren het premium abonnement nam.
Ze zouden eigenlijk moeten beginnen met een openingszin: “let op, u kunt hier alleen series bekijken als u het heeft gekocht”!
Altijd de kleine lettertjes lezen🤪


Je kunt hier geen series kopen. Staat ook nergens dat MijnSerie series aanbiedt. Over goed lezen gesproken.

12-06-2022 11:32

Ik heb jullie allereerst een bericht gestuurd waarin ik vroeg waarom ik geen series kon kijken en of ik iets verkeerd doe!
Daar is niet op gereageerd, jammer want dat bespaard mij een hoop gedoe nu.

Jullie reactie op mijn tweede bericht vind ik niet zoals het hoort.
Ik ben van vroeger gewend dat je als bedrijf eerst je excuses aanbied alvorens in te gaan op de informatie.

Ik sluit deze manier van communiceren af en wens jullie een prettige zondag.

12-06-2022 12:46

Voor de duidelijkheid ik ben gewoon een lid van MijnSerie en geen medewerker. Waarom zou je een mail sturen over hoe je series kunt kijken hier terwijl nergens staat aangegeven dat MijnSerie series aanbiedt?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.